erruggggggggggggggggggg rustig, weet dat het Tanja topic is maar kunnen jullie je nu niet vermaken zonder Tan ???? tis een schat maar wat moeten jullie wel als ze hier niet meer post :pquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is rustig vanavond.
wor je sterk en groot vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb spaghetti gegeten met spinazie á la creme erdoor. Eigen creatie.
In een ander topic posten natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
erruggggggggggggggggggg rustig, weet dat het Tanja topic is maar kunnen jullie je nu niet vermaken zonder Tan ???? tis een schat maar wat moeten jullie wel als ze hier niet meer post :p
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In een ander topic posten natuurlijk![]()
Oooooooooooooooo dat ???? ziet er heeeeeeeeeeerlijk uit, breng maarquote:
Ik zag het in SC en was helemaal vergeten dat ik letter james ook in mijn favorieten had staanquote:
wat is SC ....................domme vragen zijn er nooit, wel domme antwoorden ( ff mezelf indekken hehehehehe)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zag het in SC en was helemaal vergeten dat ik letter james ook in mijn favorieten had staan
Dat is het Slow Chat topic over BB-hotel [HBB SC 318] Het is Frizti... niet Fritziquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
wat is SC ....................domme vragen zijn er nooit, wel domme antwoorden ( ff mezelf indekken hehehehehe)
gevonden txquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is het Slow Chat topic over BB-hotel [HBB SC 318] Het is Frizti... niet Fritzi
ben mijn horizon aan het verbreiden, kom nu ook SEX topics tegen hehehehehe...FOK is meer dan BB en HBB merk ikquote:
quote:
Trusten meidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef tann het volgende:
[..]
uuh sorry dat ik er niet was, was ff bezig met andere dingetjes, kga nu ook meteen mn bedje in, ben er morgen wel weer weet alleen niet hoelaat want ik eet bij mn ouders en tis voor mij een grote vraag wat erop het menu staat, kan lieve INCA me morgen weer uitmaken voor stinkhoer (en dan te bedenken dat zij bekend staat om haar overheerlijke visgeur
)truste
![]()
Nou Tann er is er maar 1 die op de vismarkt (vishoek) thuis hoort en dat ben jij dan welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef tann het volgende:
[..]
uuh sorry dat ik er niet was, was ff bezig met andere dingetjes, kga nu ook meteen mn bedje in, ben er morgen wel weer weet alleen niet hoelaat want ik eet bij mn ouders en tis voor mij een grote vraag wat erop het menu staat, kan lieve INCA me morgen weer uitmaken voor stinkhoer (en dan te bedenken dat zij bekend staat om haar overheerlijke visgeur
)truste
![]()
je bent nog dommer dan ik wist, het draait niet om punten en kommas in een rechtzaak, heb je ooit de aantekeningen van een advocaat gezien?en dit is maar internet hoor,blijkbaar ben jij te dom om afkortingen cq afgekapte zinnen te snappen, toedeloe, als ik weer vis ruik in de stad weet ik dat jij daar weer loopt te stinkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou Tann er is er maar 1 die op de vismarkt (vishoek) thuis hoort en dat ben jij dan welen dat je niet kunt koken dat weten we nu wel. En als je voor rechten studeert let dan ook eens op de punten en komma's en hoe je een zin begint, want daar ontbreekt het nog wel eens aan en dat kan je nog eens het zuur opbreken bij een rechtzaak
![]()
Volgens mij ben jij het toch echt hoor die ik ruik, want het begon pas te stinken in dit topic, toen jij hier begon te posten. En de vishoek ligt toch een heel eind van de vismarkt af.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou Tann er is er maar 1 die op de vismarkt (vishoek) thuis hoort en dat ben jij dan welen dat je niet kunt koken dat weten we nu wel. En als je voor rechten studeert let dan ook eens op de punten en komma's en hoe je een zin begint, want daar ontbreekt het nog wel eens aan en dat kan je nog eens het zuur opbreken bij een rechtzaak
![]()
"het zuur opbreken bij een rechtzaak"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:51 schreef Inca het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |