abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34957136
Ik heb lekker friet gegeten vanavond
pi_34957147
Het is rustig vanavond.
pi_34957183
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef cuall het volgende:
Ik heb lekker friet gegeten vanavond
Jammie Cuall, is ook lekker
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_34957206
Ik heb spaghetti gegeten met spinazie á la creme erdoor. Eigen creatie.
pi_34957207
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is rustig vanavond.
erruggggggggggggggggggg rustig, weet dat het Tanja topic is maar kunnen jullie je nu niet vermaken zonder Tan ???? tis een schat maar wat moeten jullie wel als ze hier niet meer post :p
pi_34957215
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb spaghetti gegeten met spinazie á la creme erdoor. Eigen creatie.
wor je sterk en groot van heb snert gegeten
pi_34957226
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

erruggggggggggggggggggg rustig, weet dat het Tanja topic is maar kunnen jullie je nu niet vermaken zonder Tan ???? tis een schat maar wat moeten jullie wel als ze hier niet meer post :p
In een ander topic posten natuurlijk
pi_34957305
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

In een ander topic posten natuurlijk
domme ik
pi_34957658
pi_34957705
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Oooooooooooooooo dat ???? ziet er heeeeeeeeeeerlijk uit, breng maar
pi_34957742
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
pi_34957813
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:51 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik zag het in SC en was helemaal vergeten dat ik letter james ook in mijn favorieten had staan
pi_34957874
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik zag het in SC en was helemaal vergeten dat ik letter james ook in mijn favorieten had staan
wat is SC ....................domme vragen zijn er nooit, wel domme antwoorden ( ff mezelf indekken hehehehehe)
pi_34957902
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

wat is SC ....................domme vragen zijn er nooit, wel domme antwoorden ( ff mezelf indekken hehehehehe)
Dat is het Slow Chat topic over BB-hotel [HBB SC 318] Het is Frizti... niet Fritzi
pi_34958123
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat is het Slow Chat topic over BB-hotel [HBB SC 318] Het is Frizti... niet Fritzi
gevonden tx
pi_34958839
En?????./........
  zaterdag 11 februari 2006 @ 01:41:43 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_34958872
wats met jullie
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_34958911
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:40 schreef Coos het volgende:
En?????./........
ben mijn horizon aan het verbreiden, kom nu ook SEX topics tegen hehehehehe...FOK is meer dan BB en HBB merk ik
pi_34958922
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:07 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

gevonden tx
uuh sorry dat ik er niet was, was ff bezig met andere dingetjes, kga nu ook meteen mn bedje in, ben er morgen wel weer weet alleen niet hoelaat want ik eet bij mn ouders en tis voor mij een grote vraag wat erop het menu staat, kan lieve INCA me morgen weer uitmaken voor stinkhoer (en dan te bedenken dat zij bekend staat om haar overheerlijke visgeur )truste
pi_34959007
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef tann het volgende:

[..]

uuh sorry dat ik er niet was, was ff bezig met andere dingetjes, kga nu ook meteen mn bedje in, ben er morgen wel weer weet alleen niet hoelaat want ik eet bij mn ouders en tis voor mij een grote vraag wat erop het menu staat, kan lieve INCA me morgen weer uitmaken voor stinkhoer (en dan te bedenken dat zij bekend staat om haar overheerlijke visgeur )truste
Trusten meid slaap lekker en doe Joss en kus van me
pi_34959061
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef tann het volgende:

[..]

Nou Tann er is er maar 1 die op de vismarkt (vishoek) thuis hoort en dat ben jij dan wel en dat je niet kunt koken dat weten we nu wel. En als je voor rechten studeert let dan ook eens op de punten en komma's en hoe je een zin begint, want daar ontbreekt het nog wel eens aan en dat kan je nog eens het zuur opbreken bij een rechtzaak
Twinning = boring
pi_34959252
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:51 schreef Inca het volgende:

[..]

Nou Tann er is er maar 1 die op de vismarkt (vishoek) thuis hoort en dat ben jij dan wel en dat je niet kunt koken dat weten we nu wel. En als je voor rechten studeert let dan ook eens op de punten en komma's en hoe je een zin begint, want daar ontbreekt het nog wel eens aan en dat kan je nog eens het zuur opbreken bij een rechtzaak
je bent nog dommer dan ik wist, het draait niet om punten en kommas in een rechtzaak, heb je ooit de aantekeningen van een advocaat gezien?en dit is maar internet hoor,blijkbaar ben jij te dom om afkortingen cq afgekapte zinnen te snappen, toedeloe, als ik weer vis ruik in de stad weet ik dat jij daar weer loopt te stinken
  zaterdag 11 februari 2006 @ 02:03:21 #98
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_34959332
oeh tann... word up! de argumenten van inca zijn net zo relevant als de ass van viola holt

slaap lekker tann!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_34959337
quote:

[..]

Volgens mij ben jij het toch echt hoor die ik ruik, want het begon pas te stinken in dit topic, toen jij hier begon te posten. En de vishoek ligt toch een heel eind van de vismarkt af.
Hoe weet jij trouwens dat ze niet kan koken? Heeft ze al een keer voor je gekookt dan?
Ben je jaloers dat ze zoveel aandacht krijgt die jij graag zou willen hebben?
pi_34959355
quote:

[..]

"het zuur opbreken bij een rechtzaak"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')