Ik heb trouwens begrepen dat openbaar onderwijs nooit vol mag zitten, maar montesori (weet ik verdorie wéér niet hoe je het schrijft!) ed alsmede de christelijke scholen vallen officieel onder bijzonder onderwijs, en die mogen wel "vol" zitten als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
Klinkt leuk Leah. En fijn dat hij nog terecht kon. Wat dat is nadeel hier. De scholen die in trek zijn zitten al snel vol.
Jij schreef voor ieder kind, daar moest ik even om lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
He wacht, ik heb de grap gemist. Ik meen dat echt hoor.
Hiehie oke, het staat er ook een beetje raar maar ik bedoelde meer dat ik de kleuterschool op zich belangrijk vind oO<quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Jij schreef voor ieder kind, daar moest ik even om lachen. Omdat ik niet naar ieder kind kijk, maar naar het mijne in deze.
Ik vind wel te ver gaan geloof ikquote:Onderwijs voor baby's en kleuters
Op de kinderdagverblijven De Nachtegaal in Noord en Mercator in De Baarsjes is een proef gestart waarbij onderwijs wordt gegeven aan baby's en peuters.
De kinderen krijgen een lesrooster en moeten o. a. nadenken over wat ze willen spelen. Na afloop praat de lerares met de kleuters over wat ze hebben gedaan.
Deze nieuwe Kaleidoscoopmethode is overgewaaid uit Amerika. Daar is het een groot succes: leerlingen die het traject volgden, presteren doorgaans beter op school. Noord en De Baarsjes willen de proef binnenkort uitrollen over hun stadsdelen. Eerst moet echter de testfase van 2 jaar worden afgerond.
Ik ook, ben ook blij dat op deze school er zelfs nog ouderwetse kleuterjuffen zijn (die dus nog de KLOS hebben gevolgd, ipv de PABO). Ik moest gewoon lachen om de droogheid van je opmerkingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hiehie oke, het staat er ook een beetje raar maar ik bedoelde meer dat ik de kleuterschool op zich belangrijk vind oO<
daar heb ik een setje gehaald voor dochter van vriendin, die wordt maandag 2 en wist niets te vragen. Leuk setje ondergoed bij H&M en setje bij Hema voor d'r gekochtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
O wat goed en leuk!!!! (Bij h en me hebben ze zulke leuke setjes)
Hier wel luierbroekjes af en toe, maar dat is meer omdat Saskia dan niet wil liggen voor een luier. Dan wil ze een broek-luier aan. Met aapies erop.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:14 schreef Leah het volgende:
Ik heb me trouwens ook nooit aan de luierbroekjes gewaagd, leek me zo verwarrend. Freek is ook meteen (met drie sets reservekleding) zonder luier naar de psz gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |