He getsie Githa, wat vervelend joh. Ik hoop dat er wat te regelen valt. Maar je zult ook zien dat je je van te voren druk heb gemaakt om niets
Nou Joshua is afgelopen weekend ziek geweest. Hoge koorts en diaree. Vervelend maar goed maandag was hij er al weer aardig bovenop, dus dinsdag terug naar het kdv. Er waren dus bijna geen kindjes aanwezig vanwege dat ze allemaal ziek waren, virusje wat de ronde deed in het kdv.
Woensdag werden we gebeld dat Joshua niet lekker was en pijn in zijn oortjes leek te hebben. Dus s'middags naar de dokter. Oorontsteking
![]()
Snel antibiotica gehaald en toen ging het een paar uur later al wel weer. Werden we dus donderdag morgen opgebeld door de health & safety afdeling van het kdv, dat er een virus de ronde ging en dat er die nacht een kindje was overleden die ook die symptomen had. Nou ik schrok mijn eigen helemaal lek
![]()
Niet te min was ik enorm verdrietig voor de familie van dat kindje, maar ik was ook doodsbenauwd dat het wat met dat virus te maken had.
Alle kinderen hebben een beetje ontlasting moeten inleveren voor onderzoek en ondertussen is het kdv gesloten tot nadere informatie. Brrr, ik vind het nog steeds eng en let angstvallig op dat er niets aan de hand is met Josh en Chantel
De oorontsteking is volgens mij alweer bijna foetsie trouwens, want mijnheer loopt alweer aardig te rouwdouwen