ik dacht dat maastrichtenaren dat niet erg vondenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Sjeen het volgende:
Alhoewel de Openbare school hier aan de overkant van de straat ligt en ik eigenlijk ook een voorkeur heb voor openbaar onderwijs, gaat Isa toch naar de katholieke school aan de overkant van de grote weg. Om dezelfde reden als Lb al aangaf... Turks (en in ons geval ook Marokkaans en heel plat Maastrichts) leert ze wel tijdens het buitenspelen
Toen ik op school werd gepest en mn moeder op school kwam, zei de leraar alleen maar dat we eerst maar eens iedere zondag in de kerk moesten gaan zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:50 schreef Luchtbel het volgende:
Moussy toch, ik hoop dat zijn liefde en warmte jou nu toch echt snel zal bereiken. Voor hem is iedereen gelijk hoor
Dat soort onderwijs heb ik dus ook een tijd gehad. Leuk als je er in gelooft maar ja als je dat niet doet zit je er maar mooi mee.
De Openbare school hier heeft twee vestigingen, een in De Heeg en een op de grens van Scharn en Wittevrouwenveld. De eerste staat heel hoog aangeschreven, de tweede absoluut niet. Maar om Isa nou naar De Heeg naar school te doen... het is natuurlijk ook veel leuker als je met je vriendjes en vriendinnetjes naar school kunt lopen, ipv met de auto gebracht te moeten worden...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik dacht dat maastrichtenaren dat niet erg vondenis dat zo erg op die scholen hier in de buurt dan
![]()
Heel herkenbaar Lbquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Luchtbel het volgende:
Poemojn
Ja nee ja nee ik maak me geen zorgen en ik weet het allemaal wel maar ja maar ja euh nou ja niks eigenlijk
Bij ons in de straat zitten 2 scholen, een obs en een cbs. En daar gaat ze dus heen, tenminste naar 1 van de 2. Al die stromingen zeggen mij niets, ik heb nu totaal geen idee hoe Jadey zich zal gaan ontwikkelen en bij welk soort onderwijs zij goed zou passen. En omdat het mij het fijn lijkt dat zij zich kan ontwikkelen op een vrije school of bv het montesori-onderwijs wil nog niet zeggen dat het goed is voor Jadey. En ik vind (en dat is het belangrijkste reden) "haar" school zit in haar buurt, haar omgeving, haar toekomstige speelvriendjes en vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:05 schreef poemojn het volgende:
Sommige scholen in Groningen zijn waarschijnlijk al wel vol nu danosa.. maar als je geen bijzondere wensen hebt kun je vast nog wel ergens terecht.
Bij deze moet je er dacht ik vroeg bij zijn http://www.g-s-v.nl/ en de Vrije, Jenaplan/Dalton/Montessori zullen ook wel wachtlijsten hebben. Maar gewone openbare of christelijke kunnen vast nog wel.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Luchtbel het volgende:
Leah, ik vind dat kleuteren persoonlijk ook echt heel erg belangrijk. Voor ieder kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |