abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34973530
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:29 schreef fashion_victim het volgende:

Hoezo als ik het dan al niet weet? Nooit gehoord van een goede eerste indruk willen maken?
Jawel hoor!
Maar als jij blijkbaar totaal geen feeling hebt voor de dresscode van de branche waarin je solliciteert, dan zul je met je evt. goede eerste indruk onherroepelijk door de mand vallen. Mensen prikken over het algemeen heel goed door 'onecht' heen. Niets ten nadele van jou, ik ken je immers niet. Maar geforceerd op een forum advies vragen over hoe je te presenteren.... Het zal mij benieuwen!
Maar succes!
quote:
Jij ook bedankt voor je advies
Graag gedaan!
quote:
maar ik zou me in die outfit eerder de presentatrice van een sbs belspelletje voelen dan een hipperd.
Mwoah, ik vind die meiden eerder van het caliber "broek in laarzen gepropt", zoals jij eerst van plan was.

Nog een tip, wellicht zitten open schoenen lekkerder als je last hebt van lange tenen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_34973672
Je zou kunnen kiezen voor een strikblouse, maar dan moet je wel je laarzen over je broek doen, of voor pumps kiezen met ronde neuzen. Zo'n blouse kan met een capribroek, maar ook met een gewone spijkerbroek, maar nogmaals dan wel laarzen over de broek!

Wat voor bedrijf is het? Bij catering denk ik namelijk meteen aan een zwarte rok, witte blouse en schortje, maar da's niet hip nee.
Grappig trouwens dat je jezelf Fashionvictim noemt, maar dus niet met mode bezig bent. Ik dacht je eerst te herkennen van een ander forum, maar toen ik de vraag las wist ik dat jij niet haar bent, zeg maar.
pi_34973780
Oeps!
Ik lees nu pas dat het werk in de catering is.
Dat maakt denk ik wel wat verschil.
Waarom moet je dan zo "hip, kek en flitsend" zijn?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2006 @ 18:31:37 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_34974162
Ik krijg meer het idee van een vleeskeuring van een stel puberige jonge half bakken kunstenaars
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35014912
mooie strake zwarte "vrouwen" broek hoe noem je dat :S.
nette laarsjes er onder(broek over de laars en niet andersom :x).

bovenlijf iets uitdagend maar niet TE.
denk ik..
  zondag 12 februari 2006 @ 21:22:34 #31
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35015318
Tja, wat is hip, kek & flitsend?

Je moet vooral niet de indruk wekken dat je daar een topic op Fok! over hebt geopend want dat zou betekenen dat je zonder kennis van zaken je best hebt gedaan.
De bedoeling is dat je, bij volle bewustzijn, "zomaar wat hebt geprobeerd". En dan meteen raak.

Ach wat een gelul, vertrouw dat soort prietpraters toch niet. Het gaat er niet om hoe je je kleedt, maar hoe je je manier van kleden kan verantwoorden. En dat met een zekere trots.

Ga jezelf achterna, kortom.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')