kunstenaars he, dus moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer een beetje te
Zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef Maeghan het volgende:
Oh, dat noem ik niet hip eigenlijk haha, eerder truttig. Het is ook een onmogelijke vraag natuurlijk, want zij kunnen wel heel andere dingen hip vinden.
Ga eens naar de winkel en pas wat dingen, zie je vanzelf hoe het staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:59 schreef fashion_victim het volgende:
Ah goede tips, bedankt! Sieraden is ook een punt inderdaad. En ik trek zoiezo kleding aan waar ik me in op mijn gemak voel, maarik blijf het maar moeilijk vinden hoor. Dat Esprit setje vind ik best leuk eigenlijk, maar ik denkt dat het mij wel truttig zal staan.
Is het done om een strakke broek in een paar mooie laarzen te doen, of is dat te vmbo modepopjesachtig?
Dat heb ik inmiddels gedaan, en ik ben geslaagd. En de broek gaat over de laarzenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ga eens naar de winkel en pas wat dingen, zie je vanzelf hoe het staat.
Ik zou niet gauw je broek in je laarzen doen, gezien de meningen daarover zo erg verdeeld zijn (en het misschien te overmodieus is). Maar ook dat is een beetje afhankelijk van hoe het precies staat, en wat je verder aan hebt, denk ik.
Hoezo als ik het dan al niet weet? Nooit gehoord van een goede eerste indruk willen maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:32 schreef Moonah het volgende:
Tja ik weet niet hoor.
Als je bij je sollicitatie al niet weet wat je moet aantrekken, pas je dan wel überhaupt in de branche die je op het oog hebt
Maar goed, mijn advies: Goeie jeans, oké sneakers en een niet te schreeuwerige top van een trendy merk.
Dan pas je wel in het beeld van commerciële kunstenaars/ hippe reclamewereldje...
En dan moet je zélf maar uit zien te vinden wát nou precies een goede jeans, oké sneakers en een trendy merk zijn...![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:29 schreef fashion_victim het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels gedaan, en ik ben geslaagd. En de broek gaat over de laarzen
Wederom bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |