Maar kan ze voorlopig nog niet leverenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Apple heeft 12 Macbooks weggegeven aan open-source software developers
Wat verwacht je dan... dat Apple gaat aanmoedigen om al haar geheimen via roddelsites de wereld in te brengen. Dat is pas in strijd met de jarenlange keynote traditie. De achterban uit de jaren 90 is ook niet een groep die je zomaar aanspreekt. Dat is, als je wil generaliseren, een sector waarvoor zelfs destijds geen beter alternatief beschikbaar was. Kritiek geven is makkelijk, maar wat Jobs doet kan niemand hem nadoen. Daarin is Apple nog steeds uniek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb de mod allang mijn mening achter de schermen hierover gegeven en bemoei je er verder dan niet mee en reageer on-topic of blijf weg.
@ 'XL':
Kijk dat Apple geld wil verdienen en groot wil worden is begrijpelijk. Wat er bij mij niet ingaat is dat
een bedrijf als Apple dat elke keer van de daken schreeuwt dat Apple en zijn aanhang apart zijn,
zeg maar 1 grote hechte familie,vervolgens die zogenaamde 'familie' wel met hun legal-department
confronteert alsof je te maken hebt met boeven die Apple een poot willen uitdraaien.
Apple heeft bijvoorbeeld nooit de Apple achterban bedankt voor het feit dat die massaal in de jaren 90
toen Jobs weg was en Apple de ene na andere vrije val maakte,het merk en bedrijf trouw bleven steunen
naar de buitenwereld toe. We kennen allemaal wel de vele commentaren en artikelen in de media en tv
toendertijd dat Apple niks was, een has been merk en via nieuwsgroepen Mac-fanaten massaal naar
betreffende bedrijven belde.schreven.mailde om dat allemaal even recht te zetten. Over trouwe steun gesproken!
Dat is dus waar ik tegen ageer. Toen waren diezelfde fanboys wel goed genoeg om Apple 'levend' te houden
en nu alles weer lekker loopt moeten diezelfde fanboys even in het gareel lopen van het moederbedrijf en als
dat niet gebeurt dan worden ze even juridisch afgestraft.![]()
MacBook Pro loopt vertraging opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef Tijn het volgende:
Zijn er uberhaupt al MacBooks geleverd? Aan iemand?
Apple houdt nog stug vast aan de leveringsdatum van 13 maart voor de mijne, volgens de Apple Store. Ik hoop dat ze dat halen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt alleen zien welke er open staan. Als je rechtsboven in je menubalk op het Airport icoon klikt dan krijg je dezelfde lijst met netwerken. Klik op degene die openstaat en je kan erin. MacStumbler is alleen bedoeld om te zoeken naar netwerken...
Finder->Preferences->Sidebarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Reinnn85 het volgende:
Wie kan me ff helpen...onder Macintosh HD stond linksboven altijd het icoontje 'netwerk' . Liep net te kutten, en nu is dat icoontje weg. Hoe krijg je m weer terug?
No prob, ik heb het zelf ook wel eens gehadquote:
electronicaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:11 schreef i-spy24 het volgende:
Nee, er is nog geen echte klanten-levering geweest maar als die uitkomen dan ga ik ervan uit dat de Japanners er weer als eersten bij zullen zijn en deze gaan slopen (om weer te kijken wat erin zit)
true addictquote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je als een autist reageert als je ergens irl of op tv een Mac ziet ? Vanavond ook weer, we zaten met een stel mensen heel lame videoclips te kijken en wijn te drinken. Ik zie een PowerBook in een videoclip en ik meteen helemaal enthousiast. De rest begreep er geen fuck van.
Herkenbaar!quote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je als een autist reageert als je ergens irl of op tv een Mac ziet ? Vanavond ook weer, we zaten met een stel mensen heel lame videoclips te kijken en wijn te drinken. Ik zie een PowerBook in een videoclip en ik meteen helemaal enthousiast. De rest begreep er geen fuck van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |