Ik kijk graag naar mensen die hard schaatsen, ik kan zelf ook een beetje schaatsen, maar van mijn eigen 42.8 ben ik minder onder de indruk dan een 34'er van Wotherspoonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef -JJK- het volgende:
Ow god.. hoe meer sport hoe minder tv ik ga kijken. Heb nog nooit echt kunnen begrijpen wat mensen het nou boeit om naar sporten te kijken. Ga zoiets dan zelf uitvoeren. En nee dan bedoel ik niet een formule 1 wedstrijd te houden in je buurt.
Ja net zoals dat mensen boeken lezen!!! Ga ze dan zelf schrijven zeg! Stelletje mafketels. Of films nog zoiets!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef -JJK- het volgende:
Ow god.. hoe meer sport hoe minder tv ik ga kijken. Heb nog nooit echt kunnen begrijpen wat mensen het nou boeit om naar sporten te kijken. Ga zoiets dan zelf uitvoeren. En nee dan bedoel ik niet een formule 1 wedstrijd te houden in je buurt.
Dat is alleen maar leuk om het commentaarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:14 schreef Mirel het volgende:
Enige sporten die leuk zijn om te kijken zijn X-Treme sports
Too much information.quote:Ik heb verschrikkelijk veel zin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |