Verklaart u nader.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Ukraine - Engeland speelt zich echt in de meest treurige Davis Cup ambiance af die ik ooit heb gezien.
Je hebt het dus niet gezien neem ik aan.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet gezien neem ik aan.
Volgens mij spelen ze gewoon bij een amateurclub en hebben ze er snel wat houten tribunes neergezet. Zo ziet het er iig uit. Troosteloos.
Tegen sommige landen ben je gewoon zo in het voordeel als je gravel kiest...Af en toe is er gewoon niks meer aan met die daviscup...Stiekem zouden ze vanaf de kwartfinale gewoon een uit en thuis wedstrijd moeten doen of zo :/quote:Op zondag 24 september 2006 01:41 schreef okee6 het volgende:
Toch wel erg makkelijk allemaal. Waar zijn de tijden gebleven met een beetje competitie?
Het is niet bepaald graveltennis nee.quote:Op zondag 24 september 2006 13:07 schreef Norrage het volgende:
Roddick
Hoe slecht Roddick ook is op gravel, je kan toch wel verwachten dat hij beter is dan de gravelfobe Tursonov?
Ik heb alleen stats. Je zou zeggen dat Tursunov vermoeider is als je die bekijkt. 7 dubbele fouten in de wedstrijd, meer dan 100 tweede services moeten slaan en slechts 40% eerste services goed in de vijfde set.quote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef Butra het volgende:
Roddick oogt vermoeider.
Maar Roddick loopt zich helemaal scheel op de dropshots van Tursunov. Roddick begint ook allemaal vreemde geluiden te maken bij elke bal die hij slaat.quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb alleen stats. Je zou zeggen dat Tursunov vermoeider is als je die bekijkt. 7 dubbele fouten in de wedstrijd, meer dan 100 tweede services moeten slaan en slechts 40% eerste services goed in de vijfde set.
Hij date nog steeds met Sharapova en is nu op familiebezoek.... dan pas je jezelf uiteraard een beetje aan.quote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef Butra het volgende:
[..]
Maar Roddick loopt zich helemaal scheel op de dropshots van Tursunov. Roddick begint ook allemaal vreemde geluiden te maken bij elke bal die hij slaat.![]()
Ze laten vooral de wat aangenamere dames zien in het publiek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |