Nederland geplaatst.quote:The Draw for the 2006 Davis Cup by BNP Paribas World Group Play-offs will take place on Wednesday 12 April at the ITF offices in London at (10:00 GMT (11:00 local time).
The eight seeds are: Austria, Germany, Netherlands, Romania, Slovak Republic, Spain, Sweden and Switzerland. They will be drawn against Belgium, Brazil, Czech Republic, Italy, Korea Rep., Mexico, Serbia & Montenegro and Thailand.
Precies, net als Ferrero, Gonzalez, Almagro, Ramirez-Hidalgo en Lapenttiquote:Op maandag 10 april 2006 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat allemaal Argentijnen waren ofzo
Spanjaard, erm.. Chileen, keine ahnung, ecuador oid? en Venezuela of Paraguay.quote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
Precies, net als Ferrero, Gonzalez, Almagro, Ramirez-Hidalgo en Lapentti![]()
Volgens mij zijn het allemaal Argentijnenquote:Op maandag 10 april 2006 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Spanjaard, erm.. Chileen, keine ahnung, ecuador oid? en Venezuela of Paraguay.
Nou, hoeveel goed?
Belgie is ook funest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:51 schreef mitt het volgende:
Tsjechie of Servie zou echt funest zijn, al hoort Nederland natuurlijk niet op dit podium thuis.
Tja, helaas haalt Tjerk Wassen er om wat voor reden dan ook nooit bij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:47 schreef okee6 het volgende:
Met wassen en sluiter, zou zeker kunnen.
Tjerk vertrouwt altijd op de enkels, majaquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef XL het volgende:
[..]
Tja, helaas haalt Tjerk Wassen er om wat voor reden dan ook nooit bij.
Jeffrey Wammes deed dat ook, majaquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:18 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tjerk vertrouwt altijd op de enkels, maja
Schalken is dat weekend druk met de kinderkamer en Verkerk is z'n mobieltjes aan het opvissen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:08 schreef okee6 het volgende:
Dat moet je relatief zien. Verkerk heeft een beschermde topstatus en Schalken zou weer top 25 willen zijn. Tsjechië heeft ook maar 7 man in de top 100, zo goed zijn ze nou ook weer niet
Wassen noemde ik al, en Martijn Bok kennen ze vast niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Schalken is dat weekend druk met de kinderkamer en Verkerk is z'n mobieltjes aan het opvissen.
We hebben uiteraard nog Sluiter, en wat dacht je van van Lottum.
Wassen wordt bij blessures van de complete top 100 in Nederland nog niet opgeroepen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wassen noemde ik al, en Martijn Bok kennen ze vast niet.
De hoogst genoteerde Nederlander op de wereldranglijst (dubbel) momenteel. Een schandaal?quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wassen wordt bij blessures van de complete top 100 in Nederland nog niet opgeroepen.
Absoluut!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:05 schreef okee6 het volgende:
Een schandaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |