Waarschijnlijk een van de sterkste wedstrijden, Duitsland met Haas en Kiefer en Frankrijk met Grosjean en Gasquet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Duitsland - Frankrijk is ook wel een leuke. In Davis Cup verband hebben de Duitsers sinds 1938 niet meer gewonnen van de Fransen.
En de tweede. Beiden na een tie-break.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ancic verliest de eerste set van Melzer, verrassend.
Gasquet is al heel 2006 de weg kwijt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:15 schreef zjroentje het volgende:
Haas - Gasquet gaat de verkeerde kant op.
Z'n win-loss record is idd imposant dit jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Gasquet is al heel 2006 de weg kwijt.
wat zijn de ondergronden eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:52 schreef okee6 het volgende:
De kwartfinales
Australië - Wit-Rusland
Guccione wint van Mirnyi 7-6 3-6 7-5 3-6 6-4
Hewitt wint van Voltchkov 6-2 6-1 6-2
Kroatië - Argentinië
Ljubicic wint van Calleri 6-7 5-7 7-6 6-1 6-2
Cilic vs Nalbandian
Frankrijk - Rusland
Gasquet verliest van Safin 6-7 6-4 3-6 7-6 1-6
Clement vs Davydenko
Verenigde Staten - Chili
Blake vs Gonzalez
Roddick vs Massu
Ahquote:
Voor mij ben je gravelhapper als je uit Zuid Amerika komtquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef Norrage het volgende:
Gonzales gravelhapper? Juist niet. Die is zo ongeveer het slechts op gravel van al de baansoorten..Kwartfinale Wimbledon iemand?
Heeft ook wel een beetje het spel voor de snellere banen.
En scheen fantastische wedstrijd te zijn tussen Gasquet en Safin. Ziet de stand er ook naar uit..Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen...Ik zie Davydenko wel verliezen van Gasquet(als Gasquet zo goed speelt als tegen Safin, en de dubbel is natuurlijk voor de Fransen(al weet je het nooit) dus mooie 5e wedstrijd voor Safin?
In ieder geval leuke matchup daar altijd.
Ja, knappe 5-0quote:
Mooie partij...quote:
Niet belangrijk, aangezien de vijfde partij toch gewonnen wordt.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef XL het volgende:
[..]
Mooie partij...
Helaas voor jou Mitt denk ik dat Ivan hem veegt.
Dan moet je de Davis Cup statistieken van Ivan maar eens bekijken. Die zijn ook niet misselijk. Maar zoals gezegd, waarschijnlijk een prachtige partij met een prachtige entourage.... en wij zullen er waarschijnlijk helemaal niets van kunnen zien. Of vanavond 4 rally's bij studio sport.quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Niet belangrijk, aangezien de vijfde partij toch gewonnen wordt.
Trouwens speelt Nalbandian veel beter in de Davis Cup hoor, dus ik ben er nog niet zeker van.
Eerste set verloren, tweede set break achterquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef mitt het volgende:
Nalbandian verloor slechts 1 dubbel en z'n eerste Davis Cup wedstrijd tegen Marat Safin in 2002.
Chela gaat serveren voor de wedstrijd.quote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef mitt het volgende:
Chela verliest ondertussen de eerste set van Sasa Tuksar
Het helpt, hij breakt terug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |