Wel interessante uitslagen! Eens een keer een hele rits uitspelende teams die winnen. Is ook wel zeldzaam. En toch wel goed van Kroatie dat ze gewoon lekker hard winnen ondanks dat het op gravel is
![]()
Duitsland - Frankrijk verrast me toch het meest, Die Duitsers zijn in bloedvorm en Gasquet heeft werkelijk niks gepresteerd maar die Fransen winnen toch nog fftjes...Maakt wel weer duidelijk wat een ultiem Davis Cup land Frankrijk is: ondanks dat ze zelden echt goede top 5/top 10 spelers hebben hebben ze waanzinnig vaak goede prestaties geleverd in DC verband.
Spanje vind ik niet zo verrassend. Ferrer is verschrikkelijk wisselvallig en hetzelfde geldt voor Robredo. Als ze dan op een snelle baan mogen spelen worden ze natuurlijk gemakkelijk afgedroogd. Ze hebben gewoon Nadal en een Ferrero in topvorm nodig. Niet van die net-niet spelers die hun hele leven alleen maar kwartfinales halen en niks winnen en op elk toernooi er in de 1e ronde uit kunnen liggen.
Roemenië voor het Kroatie van 2006? Leuk die Amerikaantjes verslaan....Ach, het draait om die dubbel. Dat Ljubicic en Ancic wonnen was natuurlijk fenomenaal, van die broertjes Bryan maar ik zie Pavel en Hanescu dat niet doen :p