De bal moet zoals hierboven staat op de grond blijven liggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef Piles het volgende:
Bij telekids hadden ze er ook 1, die werkt met 2 autobanden die draaien, en waar je dan een voetbal tussen gooide![]()
En dan draai je de machine gewoon als je een andere hoek wiltquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef Piles het volgende:
Bij telekids hadden ze er ook 1, die werkt met 2 autobanden die draaien, en waar je dan een voetbal tussen gooide![]()
ehhh okquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef Tobbes het volgende:
80 KM/H schiet ik altijd een penalty, onhoudbaar voor de keeper en niet zo hard dat ik controle heb over de bal.
Hij vraagt hoe hard ie moet om de bal strak in te schieten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef Baklap het volgende:
[..]
ehhh ok
En ik eet graag vissticks in mn onderbroek terwijl ik naar Golden girls kijk.
Wat is de bijdrage hiervan?
We hadden op internet gevonden dat het zo'n 90km/h moet zijn, dus dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe hard ie moet om de bal strak in te schieten.
Met 40 km/h schiet je hem ook wel hoog de kruising in hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
We hadden op internet gevonden dat het zo'n 90km/h moet zijn, dus dat kan wel kloppen.
Hij moet hard en strak gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Met 40 km/h schiet je hem ook wel hoog de kruising in hoor
Maarja, als de 2e opdracht is om die bal in de kruising te schieten, dan is het makkelijk om gewoon snoeihard te schieten, hoe harde de bal des te precies kan je dan mikken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het zou juist wel stoer zijn als je n "Panenka-mode" tewerk kan stelligen
Ja dat wel, maar de bal mag maar even aangeraakt worden. Niet dat je hem bijvoorbeel achter een elastiek legt en dan aanspant zodat de bal eerst eentijdje mee wordt genomen, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:10 schreef Tobbes het volgende:
Mag je de machine wel draaien zeg maar?
Gewoon 2 banden idd en het apparaat dan laten draaien in een cirkelvormige rail. Die rail blokkeer je op 2 plekken, in de hoeken die je hebt uitgerekend dat vanaf 11 meter de hoek van de goal bereikt zeg maar, en 1 het midden maak je een soort klepje in die rail waar ie even achter blijft hangen voor als je door t midden moet schieten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de bal mag maar even aangeraakt worden. Niet dat je hem bijvoorbeel achter een elastiek legt en dan aanspant zodat de bal eerst eentijdje mee wordt genomen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar het probleem is om de bal omhoog te krijgen zeg maarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gewoon 2 banden idd en het apparaat dan laten draaien in een cirkelvormige rail. Die rail blokkeer je op 2 plekken, in de hoeken die je hebt uitgerekend dat vanaf 11 meter de hoek van de goal bereikt zeg maar, en 1 het midden maak je een soort klepje in die rail waar ie even achter blijft hangen voor als je door t midden moet schieten.
Hoek uitrekenen die nodig is om vanaf 11 meter 2.30(??) en die banden onder die hoek monteren?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar het probleem is om de bal omhoog te krijgen zeg maar
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef Tobbes het volgende:
80 KM/H schiet ik altijd een penalty, onhoudbaar voor de keeper en niet zo hard dat ik controle heb over de bal.
Als je de machine onder de bal laat raken gaat hij omhoog. Lijkt mij dezelfde techniek als dat je zelf een schot neemt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar het probleem is om de bal omhoog te krijgen zeg maar
Dat is wel lastig met 2 autobandenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je de machine onder de bal laat raken gaat hij omhoog. Lijkt mij dezelfde techniek als dat je zelf een schot neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |