Dat vind ik dan weer overdreven, WK's waarin Nederland speelt houden 3/4 van de bevolking in haar greep. Dit soort dingen vind ik erbij horen, omdat het het collectieve gevoel voor die paar weken even versterkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Sakura het volgende:
Elke oranje slinger die hier in de straat opgehangen word, haal ik resoluut weg. Ze houden die teringzooi maar in hun eigen huis, en hebben niet mijn uitzicht te verpesten met die troep.
klote voetbal ook, laten die loosers eens wat aan sport gaan doen of zo ipv dat achterlijke voetbal
Jaja, als je er niks om geeft hou je die mening maar lekker voor je.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Sakura het volgende:
Elke oranje slinger die hier in de straat opgehangen word, haal ik resoluut weg. Ze houden die teringzooi maar in hun eigen huis, en hebben niet mijn uitzicht te verpesten met die troep.
klote voetbal ook, laten die loosers eens wat aan sport gaan doen of zo ipv dat achterlijke voetbal
Hey dat is dan weer fout. Al die jolende dollen die er carnavalsfeest van maken. Magoed, ik geef niks om Oranje behalve bij het WK en wat discussieren is wel leuk. Voor de rest is hetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Boomlaars het volgende:
Bovendien kijk ik het voetbal niet thuis maar in de kroeg dus dan wordt het meestal een soort carnavalsfeest, maar dan met oranje spullen
Mee eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdreven, WK's waarin Nederland speelt houden 3/4 van de bevolking in haar greep. Dit soort dingen vind ik erbij horen, omdat het het collectieve gevoel voor die paar weken even versterkt.
Ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik woon niet in een tokkie-buurt. Dus hier zie je geen versieringen.
Alsof die alleen in een tokkie buurt voorkomen? Dat droge volk wat hier allemaal woont heb ik dus echt vet schijt om.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik woon niet in een tokkie-buurt. Dus hier zie je geen versieringen.
Dat kan ook zonder versieringen en andere rotzooi....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
Beetje nationalistisch denken tijdens een WK kan geen kwaad.
Dat zei Hitler ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Beetje nationalistisch denken kan geen kwaad.
Kauwgum poepen voor landenteamsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef MLF het volgende:
wat voor kampioenschap?
Bron?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdreven, WK's waarin Nederland speelt houden 3/4 van de bevolking in haar greep.
Sinds wanneer heeft Nederland een Nederlands elftal dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik hoop net zo als het er nu uit ziet.
Heb geen zin in dat blije voetbalgedoe.
Ik vind trouwens zeer veel landen veel mooier en beter voetbal spelen dan het Nederlands elftal.
"Inmiddels zijn er naast de reguliere meting via de peoplemeter van Intomart aanvullende cijfers bekend gemaakt. De gemiddelde kijkdichtheid kwam uit op de genoemde 7,5 miljoen. Het netto bereik bedroeg 8,2 miljoen. Daar bovenop komen 1,5 miljoen mensen die bij anderen keken, 600.000 in een cafe en 300.000 op het werk of elders. In totaal dus 10,7 miljoen kijkers. Daarmee staat deze wedstrijd in de Top3 van best bekeken interlands alle tijden. Nederland-Brazilie ( WK98 ) staat met 11,7 miljoen op nummer een."quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
Bron?
Naar mijn mening vet gelul. Het is dat al die voetbal josti's het zo nodig vinden hun hele buurt vol te hangen met hun debiele vlaggetjes dat het soms lijkt alsof heel nederland van voetbal houd.
Maar gelukkig zijn er ook nog heel veel mensen met een iets hoger iq dan de gemiddelde voetbal josti.
Je bent vrij om te gaan en staan waar je wiltquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:46 schreef KoudeVrouw het volgende:
Bovendien ben ik niet zo'n patriot. Nederland is namelijk een kut land.
quote:
Wat is jouw intellectuele hobby dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er ook nog heel veel mensen met een iets hoger iq dan de gemiddelde voetbal josti.
Alle spelers hebben de Nederlandse nationaliteit hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:37 schreef Sakura het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nederland een Nederlands elftal dan?
ajax...kuch dan was je afgelopen wedstrijd wel blij héquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey dat is dan weer fout. Al die jolende dollen die er carnavalsfeest van maken. Magoed, ik geef niks om Oranje behalve bij het WK en wat discussieren is wel leuk. Voor de rest is hetAFC AJAX AMSTERDAM
![]()
2 jaar geleden, toen Robben scoorde(penalty) nog wat fakkels lopen fikken hier in de straat was wel ff party-party toen
Dat magquote:Op zondag 12 februari 2006 01:35 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ajax...kuch dan was je afgelopen wedstrijd wel blij hé
Feyenoord-ajax 3-2..(btw Feyenoord is mijn clupje)
maar ontopic: tsja waar wij wonen houden niet van uiterlijk vertoon
Maar kom wel kijken bij jou
ehm wel alleen als dat ook oranje versiert isquote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat mag
Unieke ervaring. Voetbal kijken vanuit me bed![]()
![]()
Oranje string + bh lijkt me genoeg versieringquote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ehm wel alleen als dat ook oranje versiert is![]()
Deal..!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oranje string + bh lijkt me genoeg versiering![]()
dat wil niet zeggen dat je in hart en nieren nederlander bentquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alle spelers hebben de Nederlandse nationaliteit hoor.
Er zijn Nederlanders die nieteens in hart en nieren Nederlander zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:08 schreef MLF het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat je in hart en nieren nederlander bent
het is maar een formaliteit
dat zijn diequote:Op zondag 12 februari 2006 11:13 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Er zijn Nederlanders die nieteens in hart en nieren Nederlander zijn.
Ik heb het gewoon over Nederlanders die hier al generaties lang wonen. Met achternamen als: Pieters of Janssen. Maar je wist natuurlijk wel dat ik daarop doelde.quote:
dat heb je niet duidelijk gezegd neequote:Op zondag 12 februari 2006 11:22 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over Nederlanders die hier al generaties lang wonen. Met achternamen als: Pieters of Janssen. Maar je wist natuurlijk wel dat ik daarop doelde.
Wtf man, elke speler van het Nederlands elftal is in Nederland geboren en getogenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:08 schreef MLF het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat je in hart en nieren nederlander bent
het is maar een formaliteit
En waar bestaat de overige 87,5% dan uit ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb 12,5% duits bloed in me, dus fuck holland
Hollandschquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:47 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
En waar bestaat de overige 87,5% dan uit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |