quote:
Daarom, kunnen niet zingen en nog zoveel geld hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef Litpho het volgende:
Het helpt natuurlijk dat Blink182 niet serieus te nemen is.
Ik heb geen zin om het vorige deel terug te lezen. Maar begrijp ik dat het goed dat BttD naakt heeft rondgelopen tijdens het uitgaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef GF het volgende:
Lef dat je naakt rond gaat lopen tijdens het uitgaan
Doe ik over t strandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef GF het volgende:
Lef dat je naakt rond gaat lopen tijdens het uitgaan
die was aan jou gerichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat een vraag aan mij of aan BttD?
Nee, dat sloeg op Blink 182quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het vorige deel terug te lezen. Maar begrijp ik dat het goed dat BttD naakt heeft rondgelopen tijdens het uitgaan?![]()
Ik kan allicht eens kijken... Ik vrees alleen dat deze clips niet zo heel erg aan mij besteed zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Jij moet ff volgende clips downloaden
'What's my age again?' en 'First date'. Beide van Blink 182... Helpt mij altijd voor t uitgaan om het saaie leven niet zo serieus te nemen![]()
Ow, dat maakt het wat minder spannend.quote:
Succes!quote:
Succesquote:
Doe niet zo raar man... Persoonlijkheid hoeft echt niet op de schop. Zorg er gewoon voor dat je lol in jezelf krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan allicht eens kijken... Ik vrees alleen dat deze clips niet zo heel erg aan mij besteed zijn...
Mijn hele persoonlijkheid moet trouwens op de schop, heb ik vanochtend bedacht, maar hoe dat eruit gaat zien weet ik nog niet precies![]()
quote:
Dat is iets wat het afgelopen jaar niet zo heel goed gelukt isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man... Persoonlijkheid hoeft echt niet op de schop. Zorg er gewoon voor dat je lol in jezelf krijgt
ik was eerderquote:
daarom nu gewoon doen in plaats van allerlei rare theorieen erop los gooienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is iets wat het afgelopen jaar niet zo heel goed gelukt is
En dan durven beweren dat je niet zeker weet of je je studie wel aankunt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Succes. Ik heb wederom al mijn tentamens gehaald, dat gaat jou ook lukken
![]()
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
daarom nu gewoon doen in plaats van allerlei rare theorieen erop los gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |