schenkquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Hebben Opitz of Schenk de limiet gehaald?
limiet zou 7.15.00 zijn. PR van Opitz is 7.15.43.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik zou niet weten wat de limiet is. Ze hebben volgens mij beide wel iets van 7.15 gereden. En als ik het andere topic mag geloeven was Opitz sowieso reserve.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
schenk
zij is commentator nu
Ik zie het nu ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zegt iets heel geks
Katrin is niet in Turijn
nou en....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zegt iets heel geks
Katrin is niet in Turijn
Dat is wel een voorwaarde lijkt me, dat ze tenminste ingeschreven is. En zou zij dan ook niet de 11e Duitse schaatster zijn?quote:
ingeschreven misschien welquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel een voorwaarde lijkt me, dat ze tenminste ingeschreven is. En zou zij dan ook niet de 11e Duitse schaatster zijn?
Kwam zojuist bij het nieuws dat Anni niet start, vanwege haar terleurstellend wedstrijd van gisterenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef MiLalaa het volgende:
Het is nu zeker dat Anni niet start.![]()
Hopelijk komt nu snel de mededeling dat Gretha mee mag doen. Ik heb er vertrouwen in.
Is sneu voor Anni.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Remzz het volgende:
Jammer voor Anni.....
Hopen voor Gretha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |