Toch raar dat op de officiële OWS site staat dat ze voor de 5000 meter staat ingeschreven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef Denewar het volgende:
Het is haar persoonlijk record
5000 Meter
7.15,43
03.12.2005
Heerenveen (NED)
daar staat ireen bijvoorbeeld ook voor de 5k opquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch raar dat op de officiële OWS site staat dat ze voor de 5000 meter staat ingeschreven.
die foto van gretha, wanneer is die genomen, ik kan mij dat interview nog herinneren, maar weet niet meer na welke wedstrijdquote:
Schenk wil ik dan zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
anders doet gunda toch mee
Tijdens de training de dag na de 3.000, toen was dus bekend dat ze de 5.000 niet mocht rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef Denewar het volgende:
[..]
die foto van gretha, wanneer is die genomen, ik kan mij dat interview nog herinneren, maar weet niet meer na welke wedstrijd
Ze deed het heel erg voorkomen dat ze niet gaat starten, maar dat ze dat zo niet tegen de pers in de catacomben wilde zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
Ik ben trouwens wel erg voorbarig enthousiast. Interview met Anniniet eens gezien, en er is verder ook nog niks bekend. Maar ach. En dan presteert Gretha straks toch belabberd..
nee, maar Franschiska welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ard? da's toch geen duitser?
ard is wel duitsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ard? da's toch geen duitser?
het scheelde niet veel of ze begin keihard te huilen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
Ik ben trouwens wel erg voorbarig enthousiast. Interview met Anniniet eens gezien, en er is verder ook nog niks bekend. Maar ach. En dan presteert Gretha straks toch belabberd..
iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Denewar het volgende:
[..]
het scheelde niet veel of ze begin keihard te huilen!
Kan wel kloppen hoor. Reserves kunnen erop staan. Of aanwezige schaatsers die wel de limiet hebben gehaald voor die afstand. Rintje is bijvoorbeeld de Nederlandse reserve voor de 10km.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar staat ireen bijvoorbeeld ook voor de 5k op
en annette gerritsen voor de 1500 meter
en moniek voor de 1500 meter
en simon kuipers voor de 500 en 1000
en rintje voor de 5k en 10k
en amrk voor de 1000 en 1500 meter
oftewel, belachelijk allemaal
Alsof ze dat nog niet heeft. Een topic vult zich heel snel metquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Ericr het volgende:
Anni is gewoon van plan om Nederlandse te worden als ze trouwt met Ids, dit het gebaar om goodwill te kweken.
Maar daar kunnen we niets aan doen, dat ie een hogere macht die dat doet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog niet heeft. Een topic vult zich heel snel met's als Anni een interview geeft.
Welke Duitse?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Norrage het volgende:
Mjah, klein kansje voor Smit maar ik denk nou toch ook niet meer dat ze nu nog met zo'n rare voorbereiding een kanshebber zou zijn.....
Maar dan doet ze tenminste mee, dat zou al fantastisch zijn...Maar goed, die Duitse mag natuurlijk voor...
Vier iig niet, twee of driequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Hankster het volgende:
ga er nou maar niet van uit dat ze meedoet .. ik vrees dat Anni gewoon start, of dat er wel iemand anders mag starten....kan het alleen maar meevallen als er toch 4 hollandsche dames staan
4? :pquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Hankster het volgende:
ga er nou maar niet van uit dat ze meedoet .. ik vrees dat Anni gewoon start, of dat er wel iemand anders mag starten....kan het alleen maar meevallen als er toch 4 hollandsche dames staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |