Je klaagt over de NS, terwijl de schuld ligt bij de ABN AMRO vanwege hun zwaar zuigende pasjes!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ja![]()
jij weet meer, vertel vertel vertel![]()
ik heb anders nooit last van me pas ofzo heur...hij doet altijd...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je klaagt over de NS, terwijl de schuld ligt bij de ABN AMRO vanwege hun zwaar zuigende pasjes!!
ABN..... ik heb ook een ABN pas en die magneetstrippen zijn waardeloos...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:37 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ik heb anders nooit last van me pas ofzo heur...hij doet altijd...
maar waar ligt dit nou aan dan? ABN of NS?
Maar kon wel gewoon bij de supermarkt pinnen enzo..nergens last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ABN..... ik heb ook een ABN pas en die magneetstrippen zijn waardeloos...
Ik ben in een jaar tijd al aan mijn 3e pas toe, omdat die strippen steeds weigeren!
Als ik het me goed herinner heeft PDOA daar ook al eens over geklaagd!
ABN heeft inderdaad geen kwaliteitspassen. M'n moeder kan er al niet meer mee internetbankieren mijne is gescheurd binnen een half jaar en ga zo maar verder ook inderdaad wel is gehad dat je op verschillende plekken gewoon NIET kunt pinnen, heel apart.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:37 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ik heb anders nooit last van me pas ofzo heur...hij doet altijd...
maar waar ligt dit nou aan dan? ABN of NS?
Soms heb ik er ook geen last van.... maar soms bij internetbankieren en dan ineens bij een bepaalde pin automaat weigert het ding van alle kanten.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Maar kon wel gewoon bij de supermarkt pinnen enzo..nergens last van![]()
Dat is dus gewoon kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:10 schreef Syll het volgende:
Whahaha..lullig!
Ik koop altijd kaartjes zonder datum. En stempel ze dan niet af Gisteren werd k toevallig gecontroleerd.
Dat NS-ventje stond naar mijn kaartje te kijken en zei: 'Die is niet geldig’
Ik: ‘Hoezo niet dan?’
Hij: ‘Hij is niet gestempeld’
Ik: ‘Ohw, kut helemaal vergeten *kijkt heel verbaast*’
Hij: ‘Oke, volgende keer wel doen dan’
En hij liep weg.
Volgens mij heeft het echt een voordeel als je als een vrij ‘onschuldige’ vrouw zoiets doet!
Wat een knurft zeg dat je toch die 35 euro moest betalen!
Ik moet van voorthuizen naar ede, dat is nog wel te doen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef Wisheh het volgende:
[..]
waar moet je naar toe dan?
ik moet naar amersfoort, die rijden denk niet vanaf lunteren naar amersfoort![]()
Die werken niet bij sommige (nieuwe) NS-automaten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ja![]()
jij weet meer, vertel vertel vertel![]()
Je hoort mij niet klagen ;-)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon kut.
Als een meisje/vrouw zich met een lach verontschuldigt, zien die conducteurs het bijna altijd door de vingers. Maar een man krijgt dan dus átijd een boete.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |