Idd, net een octopusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, apart, 4 tietjes.
Pluto Niumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Orealo het volgende:
Pluto Nash![]()
Dat was de film toch?
...
toch?![]()
Ik heb medelijden met die drie meisjes die een kwartetje met je wilden doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef remlof het volgende:
als ik verder dan twee moet tellen gaat ie omlaag
Plutoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pluto Nium
Das een user.
Tieten niet geteld.
heb je pagina 2 van de FOk strip al af?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Pluto
Das een hond.
Tieten niet geteld.
Ja, ik heb er m'n reet mee afgeveegd, omdat 't net getekend was als de plaatjes op mijn wc papierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je pagina 2 van de FOk strip al af?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, ik heb er m'n reet mee afgeveegd, omdat 't net getekend was als de plaatjs op mijn wc papier![]()
Hebben?
Ja, klopt, die was samen met Googolplexian de enige met talent die meewerkte aan de fok stripquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oh ja sorry, je vriendinnetje tekent dagelijks, dus je zal al wel genoeg hebben![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klopt, die was samen met Googolplexian de enige met talent die meewerkte aan de fok strip
Ja, ze werken soms voor elkaar. En ik zat er naast bij de chatsessies hoor, dus maak me niets wijsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja![]()
Hebben ze nog wat ?
Boterde lekker aan tussen die 2 in de chat sessies.
Nou en, gaat om het aantal, het zijn net tentakelsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een octopus is geen zoogdier en heeft derhalve geen tietjes, laat staan vier.
Heheh, ze werken soms ook 'met' elkaar, if you catch my driftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ze werken soms voor elkaar. En ik zat er naast bij de chatsessies hoor, dus maak me niets wijs
Maar geen 8quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou en, gaat om het aantal, het zijn net tentakels![]()
Ja, ik weet wat je insinueertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heheh, ze werken soms ook 'met' elkaar, if you catch my drift![]()
Mooi zo, heeft ze je het al verteld?quote:
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Bovendien staat hier op de parkeergarage een oude Super de Boer kippersluis busje, heb je daar al een foto van?![]()
Ik heb geen idee. Ik lag te slapen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:18 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yup, morgen lekker uitslapen![]()
Waarom ben jij nog op?
Ik ben met enige regelmaat in Zeist te vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Kom maar snel, Zeist, Godfried van Seistlaan..
Zonder is je verzameling echt niet compleet![]()
Aah, dan is het goed, je hoeft niet lang te zoeken, Zeist is niet zo groot, zijn zwarte busjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben met enige regelmaat in Zeist te vinden
Hoi t0yquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:22 schreef t0y het volgende:
Ik hoopte op een goed ruktopic en wat zie ik, een wijf met teveel tieten in de op en de rest is een soort slowchat. Teleurstellend, zeer matig allemaal.
Hoi alexxxx
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Aah, dan is het goed, je hoeft niet lang te zoeken, Zeist is niet zo groot, zijn zwarte busjes.
Wat ga je trouwens doen met je verzameling?
de leukste eruit pikken en inlijsten?![]()
per stuk he Alexxxxx, per stuk!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die drie meisjes die een kwartetje met je wilden doen
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:25 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nog geen eens?![]()
Ben je trots op je verzameling btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |