quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:17 schreef editor2 het volgende:
[..]
joh static laat je niet zo opnaaien man. Je had mij al overtuigd met die foto bij dat zwembad maar ik zal straks ff als ik tijd heb je ff bellen en het resultaat dan hier posten zodat de rest van de twijfelaars ook overtuigd is.
Naar welke naam moet ik vragen? (voornaam of alleen achternaam)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef Cynix ® het volgende:
static, wat doe je er nou eigenlijk?
Alleen praten en uitleg en advies geven? Of moet je ook dingen aansluiten? Sta je op de werkvloer tussen de "black guys" of zit je gewoon in een kantoortje dingen uit te broeden?
Om een kamer te boeken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom moet ik met dat Le Meridien Eko Hotel Hotel bellen
Gewoon naar iemand van het bedrijf vragen waar hij speciaal voor aan het werk is ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:26 schreef editor2 het volgende:
dussss....als ik dat nummer bel naar wie moet ik vragen dan want vragen naar static zegt al die oeleboele negers helemaal niks.![]()
Je hoeft niet naar mij te vragen, want die passage ging over de geldautomaat die daar staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:26 schreef editor2 het volgende:
dussss....als ik dat nummer bel naar wie moet ik vragen dan want vragen naar static zegt al die oeleboele negers helemaal niks.![]()
Ben nu weg, straks krijg je weer een beurt.quote:
Pak eerst Cynix maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:41 schreef static het volgende:
[..]
Ben nu weg, straks krijg je weer een beurt.
En Cynix, ik kom er zo op terug, even uitblazen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
Maar het was gewoon belangstellend, ik vraag me af wat Nederlanders nou zoal doen in the middle of nowhere.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
ik vraag me af wat Nederlanders nou zoal doen in the middle of nowhere.
Heb je een beetje bereik daar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef static het volgende:
Cynix, laffer en jij mogen mijn nummer hebben.
[..]
is dat een nigeriaanse specialiteit dan? ben geen afgehakte armen tegen gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd wanneer je de eerste afgekapte arm op je moterkap krijgt.
misschien omdat jij liever adriaan roegde op de hotelkamer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:47 schreef bassieVL het volgende:
[..]
is dat een nigeriaanse specialiteit dan? ben geen afgehakte armen tegen gekomen.
ik zat niet in een hotel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat jij liever adriaan roegde op de hotelkamer.
Dat eerste, derde en vierde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen praten en uitleg en advies geven? Of moet je ook dingen aansluiten? Sta je op de werkvloer tussen de "black guys" of zit je gewoon in een kantoortje dingen uit te broeden?
Sparen voor een jaarlijkse vakantie naar een ver landquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Maanvis het volgende:
Wat doe je in je vrije tijd hier static?
Dat wisselt nogal, meestal gewoon wat relaxen bij het zwembad; kranten lezen, uitslapen, de kroeg in, sporten, werken, boodschappen doen, etc.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Maanvis het volgende:
Wat doe je in je vrije tijd hier static?
Net ff het hele topic doorgelezen, leuk om te volgen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:30 schreef static het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal, meestal gewoon wat relaxen bij het zwembad; kranten lezen, uitslapen, de kroeg in, sporten, werken, boodschappen doen, etc.
Erg burgelijk allemaal.
Tssk, beetje .bmp gebruiken om zo de EXIF-info te omzeilen! Je zit dus wél in Nederland. Oude I-spy24!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef static het volgende:
Nog wat pics @ random (een aantal is niet zo duidelijk want die heb ik vanuit een geblindeerde auto gemaakt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |