Ik kan me onaangenamere aantijgingen voorstellen natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als 'Xenia- en Webber-achtige', vraag ik mij dan weer af...
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meerquote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me onaangenamere aantijgingen voorstellen natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meer![]()
![]()
Tegen beter weten in ga ik even happen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meer![]()
![]()
Vertel mij eens waarom jij reageerde?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tegen beter weten in ga ik even happen.
Vertel maar (zonder die onnodige ''interessante'' vaagdoenerij) wat er zo wereldschokkend is geweest, dat je nu zo moet lachen..
Zeker *ook stoned*?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben geen kloon en snap bij herasmus niet waar het over gaat.
Omdat ik Broer, Webber en Xenia altijd aardige intelligente doortastende users heb gevonden, en ik ook vroeger wel eens met enig plezier op dat andere forum heb gepost.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom jij reageerde?
Ook een kloon van een Webber&Xenia-achtigen?
Heb je mij ergens iets over hun intelligentie zien schrijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik Broer, Webber en Xenia altijd aardige intelligente doortastende users heb gevonden, en ik ook vroeger wel eens met enig plezier op dat andere forum heb gepost.
Waarom schiet jij dan plots in de verdediging ?quote:Als je heftige conspiracy theories zoekt, die zijn er niet.
Ik heb verder echt geen enkel idee over wat voor forumschokkende feiten je nu zo zit te zelfkicken verder.
Die connectie ontgaat mij , topicstarter zag er in mijn GC-namelijk uit als *Laffer* .quote:
Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Loedertje het volgende:
Heb je mij ergens iets over hun intelligentie zien schrijven
Waarom schiet jij dan plots in de verdediging ?
Lees statics postings dan ook zegquote:Op zondag 19 februari 2006 03:27 schreef WEST het volgende:
hallo static wat is het weer daar? vast veel beter als hier in nederland![]()
Waarom ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
Al die zielige vaagdoenerij altijd, word eens volwassen zeg..
Beetje cryptisch maar je komt er wel uit.quote:Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.
Natuurlijk niet, je overschat mijn kennis in de materie.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef Loedertje het volgende:
Beetje cryptisch maar je komt er wel uit.
Deja Vuquote:
dat kan wel kloppenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.
Kutcookiesquote:
Een conflict nog wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef Loedertje het volgende:
Dat zegt men doorgaans altijd als er ergens een conflict dreigt te komen.
Op basis waarvan dan ?quote:
Je wilt dus beweren dat je ontopic bezig was en aan static vroeg of men daar ook veel last van spinnen en anders geleedpootigden hadden.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Lamon het volgende:
gewoon als vriendelijke postbuurman bezig was.
Linkjes heb ik niet, maar je hebt volgens mij wel eens toegegeven dat je bezopen was.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:10 schreef Loedertje het volgende:
Op basis waarvan dan ?Nou ?
Argumenten of bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |