Soort disco blijkbaar, maar dan met rare pakjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef newsman het volgende:
Go nu weet ik eindelijk wat een skihut avond is.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef odie22 het volgende:
KOEN !!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Soort disco blijkbaar, maar dan met rare pakjes![]()
ja en dat je lekkere Earringmuziek snel wegdraait voor een kansloze grappenmaker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In oostenrijk zijn ze veel gezelliger.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou het vreselijk vinden als we hem op een leugen betraptenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef MissJ. het volgende:
Dat van de cameramensen kan kloppen. Heel veel camera's draaien op rails dus hoeft er alleen maar iemand ergens achter de knoppen te zitten, een paar camera's worden handbediend en die mensen zijn er even niet.
Dus Theo zegt de waarheid.
Nou ik zou er niet elke week heen gaan FB, maar heel af en toe is het wel leuk, paar leuke dansende meiden erbijquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig of vind je het niks?
Haha goeiequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
Koen: Elke moslim is een terrorist
En regie in paniek weg![]()
![]()
Heb nog wel een fles kerstpakketwijn..delen?quote:
hahahaha ja iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Is maar goed dat ik niet ga zingen dan, dan werd het de 6equote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
Mute voor de 5x
Tim of Tom Coronel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef tanna het volgende:
Met wie praat Monique nu?
Je bedoelt Theo tochquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
ja en dat je lekkere Earringmuziek snel wegdraait voor een kansloze grappenmaker.![]()
Mijn wijn ook al ff, mop.quote:
Wat een stelletje sukkelsquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
We hebben een clubje opgerichtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef rooie3 het volgende:
Theo heeft denk best de pik op Viool.
Hoorde jullie hoe hij haar afblafte met die cameramensen.
Als ik zeg dat ze weg zijn dan zijn ze weg.
Go Theo je kan nog hoop goed maken![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou het vreselijk vinden als we hem op een leugen betrapten![]()
Ben 1x in de echte Skihut geweest in Rotterdam... het was daar toen zo vol dat de ramen beslagen waren en je geen kant op konquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik zou er niet elke week heen gaan FB, maar heel af en toe is het wel leuk, paar leuke dansende meiden erbij
Ja, dat kan niet missen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
In oostenrijk zijn ze veel gezelliger.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Heb nog wel een fles kerstpakketwijn..delen?![]()
Je bent een beetje eigenwijs Opa Regenworm zegt het nogmaals.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn wijn ook al ff, mop.![]()
Heb al 3 keer gedacht: nog éen peukie en dan naar bed.![]()
Kijk dan kom ik dus gewoon nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben 1x in de echte Skihut geweest in Rotterdam... het was daar toen zo vol dat de ramen beslagen waren en je geen kant op kon
Ja, maar het is eindelijk gezellig, dus nog maar een peukjequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn wijn ook al ff, mop.![]()
Heb al 3 keer gedacht: nog éen peukie en dan naar bed.![]()
In scheveningen is t net zo drukquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben 1x in de echte Skihut geweest in Rotterdam... het was daar toen zo vol dat de ramen beslagen waren en je geen kant op kon
Laatste net opgestokenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent een beetje eigenwijs Opa Regenworm zegt het nogmaals.
Ga slapen lieverd![]()
![]()
![]()
Ik hou daar ook niet van nee... maar gezellig was het welquote:
Dat moet ik dan van je aannemen, want ik drink geen bier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
echt waar het bier is er veel lekkerder.
Primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef frizti het volgende:
Viool wordt aardig afgeblaft door Theo.
Shit miste ik net, wat zei 'ie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef frizti het volgende:
geen probleem dat Theo dat tegen Viola doet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef frizti het volgende:
denk het niet...theo denkt groter dan henk deed...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:56 schreef newsman het volgende:
30 tot 40.000 euro, Theo niet een beetje te positief bezig ?
Wat is dat voor creep?quote:
Iiiieeuw die wil je 's avonds op straat niet tegenkomen...quote:
Dat hij het wel geloofde en dat het nu om zakelijke dingen ging.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Shit miste ik net, wat zei 'ie?
Hij zegt al snel, beloven kan ik het niet, knokken welquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:56 schreef newsman het volgende:
30 tot 40.000 euro, Theo niet een beetje te positief bezig ?
Welke clubquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
En krijgt ons clubje nu eindelijk wat steun ????
Overdag ook niet denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iiiieeuw die wil je 's avonds op straat niet tegenkomen...![]()
Hihihiquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat hij het wel geloofde en dat het nu om zakelijke dingen ging.
Uit de zaal kwam al gelach.
En dat ze een geldwolf was![]()
Security denk ik, of uitsmijterquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iiiieeuw die wil je 's avonds op straat niet tegenkomen...![]()
Nee, neefje van APKquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is dat voor creep?
Broer van Japie?
Toch iets sneller zijn Angelquote:
Laten we hopen dat wij het goed hebben gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
En krijgt ons clubje nu eindelijk wat steun ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |