quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
op
Tjeemig. Ik koop gewoon vanalles en gooi aan het einde van de week de helft weer weg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik koop niet alleen A-merken, maar ook B, koop 2liter kannen melk..
Ik let ook veel op de reclames, en kijk of ik 't daadwerkelijk nodig heb..
Morgen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer ik mag komen logeren!![]()
Het kwartje valtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik je altijd meteen de slaapkamer in stuur, dan zit Moks op de bank...![]()
De teringquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
30 euro per week?
maak er maar 100 van per week![]()
Als er nieuwe levensvormen op zijn ontstaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig. Ik koop gewoon vanalles en gooi aan het einde van de week de helft weer weg!
Gewoon een rijke vriendin zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De tering
Ik zou dus zo never nooit rondkomen
Een triootje voor m'n verjaardag?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ah een nieuw topic, een nieuwe adoratie kans!M
kster
Twisted_Fok
Mja dank je..quote:
Echt elke week?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig. Ik koop gewoon vanalles en gooi aan het einde van de week de helft weer weg!
Ze wil niet eens een duo met jequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een triootje voor m'n verjaardag?![]()
Ik zet hoog in op jouw aantrekkingskracht op haar...quote:
Reminds me dat er nog een beker met satetjes in m'n koelkast staat van 4 weken geledenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt elke week?
Wat braaf![]()
Het kan wel eens langer duren![]()
Zeker die pakjes vleeswaren ergens achteraan.
Ik koop altijd veels te veel![]()
Ze is er stil vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet hoog in op jouw aantrekkingskracht op haar...![]()
Schijnbaar wel..quote:
Die zegt me altijd zo lief goeiemorgen als ik jouw koelkast open doe!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef vibri het volgende:
[..]
Reminds me dat er nog een beker met satetjes in m'n koelkast staat van 4 weken geleden
Onmogelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Spinvis was weer tof. Uiteraard.
Goed afgericht he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zegt me altijd zo lief goeiemorgen als ik de koelkast open doe!
College was ook tof!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Spinvis was weer tof. Uiteraard.
dat is eigenlijk al verkeerd natuurlijk, je gooit dus zeg maar 20 euro in de wc, terwijl je 't beter zou kunnen besteden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
In weggooien ben ik inderdaad zeer consequent!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt elke week?
Wat braaf![]()
Misschien een idee om een keer een lijstje te maken wat je moet halen, en daar dan niet vanaf wijken..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt elke week?
Wat braaf![]()
Lui enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schijnbaar wel..
Je geeft dus 5200 euro per jaar uit (!!) aan boodschappen.. Natuurlijk kan je 't doen als je 't geld ervoor hebt, maar ik zou sowieso proberen om 't eens te kijken waaraan je 't precies uitgeeft (bijhouden ofzo).
Misschien zou je 't van 100 naar 75 kunnen brengen, scheelt je toch weer 1300 euro in een jaar![]()
Absoluut, laatst zong 'ie zelfs mee met dequote:
Mijn voorraad is nu wel echt opquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
In weggooien ben ik inderdaad zeer consequent!
In teveel kopen dus ook.:')
Maar ja, je weet maar nooit of je onverwachts bezoek krijgt ofzo. Dan wil ik toch niet zonder eten of drinken zitten...
Ik vries niks inquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien een idee om een keer een lijstje te maken wat je moet halen, en daar dan niet vanaf wijken..
En een iets grotere vriezer, je stopt spullen (vleeswaren, brood) in die vriezer, en haalt 't eruit als je 't nodig hebt, dit geeft je minder weggooi en kan je dus langer met spullen doen
Het publiek was enthousiaster. Mijn favoriete optreden van Spinvis blijft het 3e optreden waar ik bij was. Dit was de 9e.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik hoorde net van haar dat ie beter was dan in Paradiso!
You pay my rent?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, laatst zong 'ie zelfs mee met dePet Shop Boys
![]()
Always on my mind natuurlijk!quote:
Koop een Mac.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
Mn pc doet stom. Kutding.
Tsja...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga over 19 minuten slapen. Alleen, dat wel.
Tsja, wat is het nadeel van niet invriezen? Je gooit veel weg, je koopt een brood, gooit de helft weg, je koopt vleeswaren, je gooit de helft weg omdat je 't niet meer eet of dat 't wat naar ruikt of er groene plantjes op groeienquote:
Kun je meteen d'r laptop fixen repareren!quote:
Je bent een kloon van mijn moeder!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, wat is het nadeel van niet invriezen? Je gooit veel weg, je koopt een brood, gooit de helft weg, je koopt vleeswaren, je gooit de helft weg omdat je 't niet meer eet of dat 't wat naar ruikt of er groene plantjes op groeien
Dan is 't toch veel makkelijker om bij 3 pakjes vleeswaar er 1 of zelfs 2 in de vriezer te doenJe haalt 't een avond voor de dag dat je 't wil gaan eten eruit, en hebt 'verse' vleeswaren.
Dat noem ik niet versquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, wat is het nadeel van niet invriezen? Je gooit veel weg, je koopt een brood, gooit de helft weg, je koopt vleeswaren, je gooit de helft weg omdat je 't niet meer eet of dat 't wat naar ruikt of er groene plantjes op groeien
Dan is 't toch veel makkelijker om bij 3 pakjes vleeswaar er 1 of zelfs 2 in de vriezer te doenJe haalt 't een avond voor de dag dat je 't wil gaan eten eruit, en hebt 'verse' vleeswaren.
Welja! Lang leve de gezelligheid!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef vibri het volgende:
[..]
Toch maar samenwonen met z'n alle dan?
Of de mijnequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een kloon van mijn moeder!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, koop een Mac. Dan heb je dat soort problemen ook niet meer dat je onder Windows en Linux zou hebben.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Welja! Lang leve de gezelligheid!
Laat ik 't zo zeggen dat me ouders dat al maanden jaren zo doen, en ik leer zo wat beter om te gaan met me geld (vroeger had ik echt een gat in me handquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een kloon van mijn moeder!![]()
![]()
![]()
![]()
Naakt is de nieuwe mode!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen eens geld voor nieuwe kleren mên.
Nooit ergens last vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, koop een Mac. Dan heb je dat soort problemen ook niet meer dat je onder Windows en Linux zou hebben.
Dat zou wel verklaren waarom we allebei zo goed kunnen... eh... koken...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef vibri het volgende:
[..]
We zouden toch niet?.... neh.... *ril*
Ik ook niet sinds ik een Mac gekocht hebt.quote:
Als ik ooit weer eens krap kom te zitten ga ik me wel weer aanpassen. Tot dan geniet ik lekker van het feit dat ik niet echt heel erg op geld hoef te letten...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen dat me ouders dat al maanden jaren zo doen, en ik leer zo wat beter om te gaan met me geld (vroeger had ik echt een gat in me hand)
Hmm, als je dan echt zo kieskeurig bent, koop dan een pak vlees minder ofzo, 't scheelt natuurlijk weinig op je wekelijkse boodschapjes, maar je bent wel minder vleeswaren aan 't weggooien (en zo is 't met alle (bederfbare) spullen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet vers
Ik proef het. Ik ben kieskeurig wat dat betreft,
Daar heb je dan wel weer gelijk in, heb je je Mac in je slaapkamer staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet sinds ik een Mac gekocht hebt.
Geloof me, dit ding gaat mij aan een vrouw brengen. Het is echt een chick-magnet.
Ik gebruik daar gewoon mijn natuurlijke charme voor. Niet dat ik die heb, maar toch.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geloof me, dit ding gaat mij aan een vrouw brengen. Het is echt een chick-magnet.
Niet deze chick. Macquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je alleen gaat slapen ben ik nog niet geheel overtuigd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het weggooien en te veel kopen gaat steeds beterquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, als je dan echt zo kieskeurig bent, koop dan een pak vlees minder ofzo, 't scheelt natuurlijk weinig op je wekelijkse boodschapjes, maar je bent wel minder vleeswaren aan 't weggooien (en zo is 't met alle (bederfbare) spullen)
Jij bent gewoon te bescheiden jij womanizer!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik gebruik daar gewoon mijn natuurlijke charme voor. Niet dat ik die heb, maar toch..
ik zeg ook niet dat 't daarom erg is, maar ik heb nog nooit echt ruim in de maandelijkse inkomsten gezeten, ik heb 't moeten doen met 300-400 euro/mnd als scholier (huur werd 'betaald' door me ouders), en dan ga je ook wel 'op de kleintjes' letten..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ik ooit weer eens krap kom te zitten ga ik me wel weer aanpassen. Tot dan geniet ik lekker van het feit dat ik niet echt heel erg op geld hoef te letten...
Voor jou, miljoenen anderen. Sinds iedereen toch met een iPod loopt omdat het hip(tm) is, kun je prima openen met: hey schatje, zullen wij wat Appeltjes pluggen bij mij thuis?quote:
Het kost tijd. Net zoals het mij tijd kost om de vrouwen er van te overtuigen hoe geweldig ik ben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je alleen gaat slapen ben ik nog niet geheel overtuigd!![]()
Met zulke vrienden heb ik geen vijanden nodigquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neppert.
Jij bent geen eens mens, Spinvis ook al niets vinden.
Ik voorzie het in mijn toekomst.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je alleen gaat slapen ben ik nog niet geheel overtuigd!![]()
iPodquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor jou, miljoenen anderen. Sinds iedereen toch met een iPod loopt omdat het hip(tm) is, kun je prima openen met: hey schatje, zullen wij wat Appeltjes pluggen bij mij thuis?
Jan 1:1quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb ik geen vijanden nodig
Welnee, die gast gelooft in reclames...quote:
Ik ben ook vreselijk onhipquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het ook niet echt mooie dingen. Niet alles van Apple is uberhip en geil.
Ze waren weer fijn vanavondquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef GF het volgende:
Tieten.
Niets.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat heb ik jou misdaan dat je zo naar tegen me doet?
Goed plan!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef QyRoZ het volgende:
Slaaptijd. Morgen weer we:rken.
Ik hou wel van mannen met een vooruitziende blik!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik voorzie het in mijn toekomst.
Dat wordt spannend wie van mijn droomvrouwen als eerste belt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee toch! Je blijft toch nog wel 5 minuutjes??
Nou ja... Anders bel ik je gewoon wakker!![]()
Ik gok dat ik ga verliezen... Maar ik heb geduld!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt spannend wie van mijn droomvrouwen als eerste belt...![]()
Damn, te laat...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik gok dat ik ga verliezen... Maar ik heb geduld!
Thanks babe... Dat je er maar lang getuige van mag zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gefeli schat!!!
Op naar de volgende 30 jaar!![]()
30 jaar lang met z'n drietjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks babe... Dat je er maar lang getuige van mag zijn!![]()
Ze zouden verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook weer thuisSpinvis
Enge negers die je naar huis volgen.![]()
Oe! Voeg me eens toe op MSN!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met een vooruitziende blik!![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef AirwiN het volgende:
Bedankt allen! Taart en gebak staat links, de aanmaaklimonade rechts! Cadeautjes mogen op de tafel worden neergezet!
Jarig voel
![]()
Aanmaaklimoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef AirwiN het volgende:
Bedankt allen! Taart en gebak staat links, de aanmaaklimonade rechts! Cadeautjes mogen op de tafel worden neergezet!
Jarig voel
![]()
Ik ben slechts het voorprogramma...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog een dagje! Dan ben jij aan de beurt!
Als je een vooruitziende blik had gehad, had je daar kunnen aangeven wanneer ze je op MSN zou toevoegen...quote:
Ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze zouden verboden moeten worden!![]()
Euhm... Als jij niet degene bent die reeds in mn MSN-lijst staat... Met wie heb ik dan al die diepe gesprekken gehad?quote:
Creepy!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja!
"Maar meisje, zeg me hoe gaan wij elkaar weer tegenkomen?"
"Euh, we zien mekaar vanzelf wel weer en nu ga ik slapen, doei!"
Ze zei diep. SAY NO MORE!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... Als jij niet degene bent die reeds in mn MSN-lijst staat... Met wie heb ik dan al die diepe gesprekken gehad?
hmm, een maat van me is dat ook.........quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Watermannen roeleren deze wereld![]()
Mag ik je tieten aanraken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar nu iets compleet anders! Ik kan tegenwoordig Spinvis op m'n tieten hebben staan wanneer ik dat maar wil!
* Twisted_fok shirtje heeft![]()
Trek je die maandag aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar nu iets compleet anders! Ik kan tegenwoordig Spinvis op m'n tieten hebben staan wanneer ik dat maar wil!
* Twisted_fok shirtje heeft![]()
Duidelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef Mokster het volgende:
Dillemma: ik wil eigenlijk wel naar bed, maar ik ben te lui om van de bank op te staan
Same here, en als je dan eenmaal in bed ligtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef Mokster het volgende:
Dillemma: ik wil eigenlijk wel naar bed, maar ik ben te lui om van de bank op te staan
Verwarming hoog zettenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij ligt wel erg lekker... Maar zonder deken wordt t wel wat koud denk ik...![]()
Waarom niet? Toch niet nog aan het werk hoop ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verwarming hoog zetten![]()
Ik ga nog maar niet naar bed
Deken van je bed gaan halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij ligt wel erg lekker... Maar zonder deken wordt t wel wat koud denk ik...![]()
* Anthraxx kruipt naast Mokster.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
* Anthraxx kruipt naast Mokster.
Net net gestoptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch niet nog aan het werk hoop ik?
Welk deel van mijn: "maar ik heb geen zin om van de bank op te staan" was niet duidelijk genoeg voor je?quote:
Soms is het juist erg leuk om iets onverstandigs te doen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Net net gestopt![]()
Eigenlijk zin in leuke gezellige dingen
Maar dat is niet verstandig op donderdag![]()
Lekker warm...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]* Anthraxx dicht tegen Mokster aankruipt.
Dat koste vandaag al moeitequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Soms is het juist erg leuk om iets onverstandigs te doen!
En donderdag is daarvoor juist wel een goeie avond.
Hoef je alleen de vrijdag nog maar te overleven tot aan het weekend!![]()
hier aan eten/drinken/schoonmaakdinges 15 euro per weekquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De tering
Ik zou dus zo never nooit rondkomen
Je bent een dag te vroeg muts!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:Godt, Gefeliciteerd met je 29e verjaardag
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:22 schreef Ynske het volgende:
wie was er dan jarig vandaag
was jij dat?
Briljante edit!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:Airwin, Gefeliciteerd met je 30e verjaardag
[afbeelding]
Thanks!quote:
Ja aangezien die nog in je post staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante edit!![]()
Nou vraag ik me af of Godt als mod de originele post nog kan zien!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante edit!![]()
Nou vraag ik me af of Godt als mod de originele post nog kan zien!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:40 schreef Godlike02 het volgende:
Ja aangezien die nog in je post staat![]()
Dat overkomt de bestenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:30 schreef johnplayer het volgende:
Dahm, verjaardag van een vriend vergeten, das wel slecht ofniet
Ik ben altijd bereid om iemand in een slechter daglicht te zetten dan eigenlijk nodig is...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja aangezien die nog in je post staat![]()
moet je nagaan, en toch houden we van je,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid om iemand in een slechter daglicht te zetten dan eigenlijk nodig is...![]()
@Melis: Bedankt!
En ik hou ook weer van jullie om dat jullie dat accepteren van mij!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je nagaan, en toch houden we van je,
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
Er is er één jarig
Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is hij.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.
Hij leve lang hoera, hoera.
voel je je zo oud dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu wil ik er niks meer over horen!
Neuh, ik ben gewoon niet zo'n verjaardagsmens... Niet mijn eigen verjaardag dan...quote:
Proest!quote:
quote:
tentamens zijn altijd pauper, daar tentamens voor studenten zijn: studenten zijn paupers.quote:
Zit wat inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
tentamens zijn altijd pauper, daar tentamens voor studenten zijn: studenten zijn paupers.
Simpele logica dus
En bedankt!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:30 schreef GF het volgende:
Bij deze is het vandaag een kut-dag.
jij wilde er niets meer over horen!quote:
Precies! En toch moet die pauper er wat over zeggen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij wilde er niets meer over horen!
Kutstudenten: nooit luisteren of goed lezen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies! En toch moet die pauper er wat over zeggen!
Chilli con carne op?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:42 schreef petitlapin2 het volgende:
het rommelt enorm in mijn buik, volgens mij gaat het echt niet lang meer duren, mijn man blijft vanaf nu in belgie.
het wordt aftellen ...
hum, blijkbaar heb je er weinig verstand van, maar dit voelt wel volledig anders dan een spijsverteringsprobleempjequote:
Dat heb ik altijd verzwegen in het grote 'welke plaat stond er op 1 toen jij geboren werd' topic...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef vibri het volgende:
Top 40 van week 6 in 1976:
1 1 4 willempie - andre van duin
quote:
Bekendste nummer ooit zo ongeveer...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef vibri het volgende:
2 2 8 bohemian rhapsody - queen
Er zijn dan ook vrij weinig mannen die een baby in de buik hebben gehad,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hum, blijkbaar heb je er weinig verstand van, maar dit voelt wel volledig anders dan een spijsverteringsprobleempje![]()
idd... Hoezo muziekanalfabeetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Bekendste nummer ooit zo ongeveer...![]()
Is u nu eigenlijk MissMSX maar dan gekloondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef vibri het volgende:
ze zijn beide even interessant...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is u nu eigenlijk MissMSX maar dan gekloond![]()
waar gaat het met me heenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef vibri het volgende:
1 1 4 willempie - andre van duin
2 2 8 bohemian rhapsody - queen
3 4 4 love hurts - nazareth
4 5 3 als het gras twee kontjes hoog... - hydra
5 8 3 sleepwalkin' - golden earring(s)
6 3 5 let's twist again - chubby checker
27 --- 1 ich bin wie du - marianne rosenberg
28 23 4 sing a song - earth wind & fire
33 16 6 't kleine cafe aan de haven - vader abraham
Ik heb er zelfs drie van op cdquote:
houden zoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er zijn dan ook vrij weinig mannen die een baby in de buik hebben gehad,.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ze zijn beide even interessant...
Niet dus![]()
Ze is langer dan 1.56m?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ze zijn beide even interessant...
Niet dus![]()
quote:
Nee zwaarder dan 53 KGquote:
35 27 3 let the music play - barry whitequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar gaat het met me heen
nummers die voor dat ik geboren was in de hitparade stonden die ik ken
kan wel. maar moet ik horen, dit waren even de nummers die ik op titel herkendequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
35 27 3 let the music play - barry white
Die ken je niet?
Nou ja, ik zal maar niet zeggen hoeveel ik er van ken
Je had het over rommelen in de buikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hum, blijkbaar heb je er weinig verstand van, maar dit voelt wel volledig anders dan een spijsverteringsprobleempje![]()
Volare ken je ook wel, dat moet welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan wel. maar moet ik horen, dit waren even de nummers die ik op titel herkende
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef vibri het volgende:
18 22 2 stoont als een garnaal - van kooten & de bie
Wat is loos?quote:
owjah een heel fout nummerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volare ken je ook wel, dat moet wel
Volaaaare ohohohoh, cantare ohohohoh
Dus als je ineens een tijdje niet meer post hier mogen we aannemen dat we de beschuit met muisjes uit de kast kunnen halen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:42 schreef petitlapin2 het volgende:
het rommelt enorm in mijn buik, volgens mij gaat het echt niet lang meer duren, mijn man blijft vanaf nu in belgie.
het wordt aftellen ...
You can say that again, wel een leuk meeblèr nummer als je in de file staatquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:12 schreef vibri het volgende:
[..]
Dus als je ineens een tijdje niet meer post hier mogen we aannemen dat we de beschuit met muisjes uit de kast kunnen halen?
Joey dat zie je tochquote:
Gewoon even een ouderwetse baaldag, laten we het daar maar op houdenquote:
In de soep?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]beschuit met muisjes
*ril*
beschuiten zijn voor in de soep
en muisjes zijn jakkie
Gek!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]beschuit met muisjes
*ril*
beschuiten zijn voor in de soep
en muisjes zijn jakkie
Wakker.quote:
Joey weet alles...quote:
en soepballetjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:16 schreef vibri het volgende:
[..]
In de soep?Daar heb je soepstengels voor!!!
quote:
euhmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeden morgen!
Ik ben net aan mijn late shift begonnen en mag op deze dag voor het weekend tot 6 uur werken..(7 uur jullie tijd..)
Maar ach..t is bijna weekend en direkt na het werk de pub in..![]()
Heb ik nog iets sappigs gemist in mij afwezigheid?![]()
4 uur cup-a-soepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:20 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Soep in de (vroege) morgen..![]()
Dan moet je toch eens aan updates gaan denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey weet alles...
Dacht dat dat algemeen bekend stond.
quote:
Ok, doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm
nee, niets gemist
als alleen in dat je airwin niet meer mag feliciteren met zijn verjaardag
een cd'tje met een zooi ptf, of service pack zou redelijk zijn werk moeten gaan doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens aan updates gaan denken
isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ok, doe ik dat niet.(is ie jarig of was ie jarig?)
foei!@quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
@AirwiN: Gefeliciteerd met je verjaardag
etc-updatequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
een cd'tje met een zooi ptf, of service pack zou redelijk zijn werk moeten gaan doen
Juist: 4 uur cup-a-soupquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
4 uur cup-a-soep
maar ik heb liever de zelfgemaakte soep van mijn oma vroeger
computertaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens aan updates gaan denken
ik zal mijn man wel laten posten ... want ik zal er idd een paar dagen niet zijn dan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:12 schreef vibri het volgende:
Dus als je ineens een tijdje niet meer post hier mogen we aannemen dat we de beschuit met muisjes uit de kast kunnen halen?
Heb je mn adviezen opgevolgd?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, feestje was redelijk gezellig nog!
@AirwiN: Gefeliciteerd met je verjaardag
oepzquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vergist in collegetijd. Ben voor niks zo vroeg opgestaan. Heb om kwart voor twee college en niet om half elf
quote:
de 20-ger jaren ontgroeidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is ie zeker oud geworden?, hihi..(complexje rijker..)
Ik stond om 7 uur op en ga niet naar collegequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vergist in collegetijd. Ben voor niks zo vroeg opgestaan. Heb om kwart voor twee college en niet om half elf
Ach, het positieve daarvan is, is dat je eindelijk niet suf arriveertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
geloof je nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
, het resultaat is tot nu toe nog steeds hetzelfde
Netjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik stond om 7 uur op en ga niet naar college![]()
Eerst maar even nuchter wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ach, het positieve daarvan is, is dat je eindelijk niet suf arriveert
Vond dat ik er al laat in lag met kwart voor 1quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Netjes, maar goed ik lag er ook om 4 uur pas in
je kunt toch niet verwachten dat als je nu iets veranderd dat meteen goede resultaten opleverdquote:
Jah, feestje huisgenoot, geschreeuw, bier, TV, chips, taart en alcoholische versnaperingenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vond dat ik er al laat in lag met kwart voor 1![]()
Dat is inderdaad het gevalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt toch niet verwachten dat als je nu iets veranderd dat meteen goede resultaten opleverd
meestal duurt het toch even, het resultaat na verandering
Nou nou, bijzonder. Ik ken er ook een zooi. En ik ben geen bejaarde.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar gaat het met me heen
nummers die voor dat ik geboren was in de hitparade stonden die ik ken
Hoe luxe! Maar goed, probeer het eens uit zou ik zeggen. Ik weet niet uit ervaring hoe het isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:31 schreef JoeyT het volgende:
Zat net te bedenken dat ik pas 1 keer een meisje ontmaagd heb in mn leven en toen werd ik ook ontmaagd. Nu vraag ik me af hoe t zou zijn om een maagd te neuken als je t zelf niet meer bent![]()
...vrouwen, sex?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jah, feestje huisgenoot, geschreeuw, bier, TV, chips, taart en alcoholische versnaperingen![]()
jij hebt soms echt rare gedachte kronkelsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:31 schreef JoeyT het volgende:
Zat net te bedenken dat ik pas 1 keer een meisje ontmaagd heb in mn leven en toen werd ik ook ontmaagd. Nu vraag ik me af hoe t zou zijn om een maagd te neuken als je t zelf niet meer bent![]()
zou je wel willen hequote:
Ik geloof niet dat ie mijn adviezen heeft opgevolgdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt toch niet verwachten dat als je nu iets veranderd dat meteen goede resultaten opleverd
meestal duurt het toch even, het resultaat na verandering
ok, jah dat is dan een andere situatiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie mijn adviezen heeft opgevolgd![]()
Anders zou hij niet dithebben gebruikt
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie mijn adviezen heeft opgevolgd![]()
Anders zou hij niet dithebben gebruikt
Zal wel aan mij gericht zijn, voor jou gaat dat niet opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat een vraag aan mij of aan BttD?
Doe eens gek, allebeiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat een vraag aan mij of aan BttD?
ach dit is nog 1 van mn minder rare gedachtesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt soms echt rare gedachte kronkels
Ik heb absoluut geen goesting te gaan lerenquote:
Tattoo's en piercingsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ach dit is nog 1 van mn minder rare gedachtes![]()
Wil ook tattoo laten zetten maar kan niets origineels verzinnen. Wil vrij grote op rug of schouder, maar t moet iets grappigs, niet serieus, leef je leven met de dag uitstralen... Dus niet zo'n quasi stoere bullshit standaard tattoo
De zoveelste originele tribal is niet aan jou besteed?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
Dus niet zo'n quasi stoere bullshit standaard tattoo
knulletjequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
De zoveelste originele tribal is niet aan jou besteed?.
De naam van je vriendinquote:
Hoezo? Ken je mijn sexleven?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zal wel aan mij gericht zijn, voor jou gaat dat niet op
Wat is er Phenoquote:
Ik mag hopen dat je beter bezig bent dan ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoezo? Ken je mijn sexleven?
Je grote vriend RobbieRicardo had een hele mooie tattooquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
Wil ook tattoo laten zetten maar kan niets origineels verzinnen.
De namen van al zijn verwekte doch ongeboren kinderenquote:
iets slechts gegeten ?quote:
Met Spongebob boxerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je grote vriend RobbieRicardo had een hele mooie tattoo![]()
Friens Forever
Goedemorgen ook allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |