Kan ze beter opgeven zal haar nooit meer lukkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Daar is ze dan nog 5 weken mee bezig.![]()
Dat is nog niet lang genoeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Daar is ze dan nog 5 weken mee bezig.![]()
Zeker 30 seconden... net als de Hollandse avondquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef frizti het volgende:
Wedde dat Talpa van deze te gek leuke avond weer een flut samenvatting maakt in de tv-uitzending?
utreg..je weet wel die grote kerels die mietjes uit ammderam in eigen huis slaag gevenquote:
En wederom een Whello terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Sjet het volgende:
Ook van mij even whellovoor wie de skihut in is komen strompelen
Kom zelfs ook opnieuw over de drempel, was ff de Mike & Thomas show aan het kijken
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef newsman het volgende:
Die vent zingt maak me gek, is dat nog wel nodig dan
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Sjet het volgende:
Kom zelfs ook opnieuw over de drempel, was ff de Mike & Thomas show aan het kijken
![]()
Hoi Sjetquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Sjet het volgende:
![]()
Ben je dat al niet dan... als je hier al zo lang komt?quote:
Hebben die ook supporters danquote:
kijk geen tv maar een gokje je zal er maar heel weinig van zien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef frizti het volgende:
Wedde dat Talpa van deze te gek leuke avond weer een flut samenvatting maakt in de tv-uitzending?
ik verwacht van feyenoorders nog een dankjewelquote:
We waren toch al gekquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef newsman het volgende:
Die vent zingt maak me gek, is dat nog wel nodig dan
Ja in de wage ahahhahaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wist niet dat hij uit Veenendaal kwam.
Dacht ergens uit de betuwe.
Welkom terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Sjet het volgende:
![]()
Petten en sjalen overleven bij ons altijdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hebben die ook supporters dan
Foutje wil er volgend jaar nog levend kunnen komen
Daar haal je geen artiesten het hotel meebinnen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker 30 seconden... net als de Hollandse avond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |