En chocomel dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef Gellius het volgende:
Ik lust cola noch koffie. Ik ben verdoemd tot eeuwige lethargie.
Interessant..... Je kunt een boel doen. Je zou hard weg kunnen rennen, de politie halen en gelijk een lijkschouwer erbij. Je kunt ook gewoon wegrennen en thuis even uitpuffen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef HijoDeDios het volgende:
Daar ben ik nu over aan het nadenken. Stel, je bent een Koreaanse uitwisselingsstudente en iemand verkracht je en krijgt gelijktijdig een hartaanval. Wat doe je dan? Wat kan je dan?
En wanneer ga je daar es naar laten kijken door een dierenarts?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Twee weken geleden had mijn kat een dik oog, nu is het een dik wangetje.
Ik ben met het dikke oog naar de dierenarts geweest: oorontsteking. Nou zeg ik je! Vorige week nog ter controle: oortjes schoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
En wanneer ga je daar es naar laten kijken door een dierenarts?![]()
Poezen doen ook weleens gek, en dan lopen ze blessures op. En dan vind je ergens een hoektand ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb niet zulke prettige associaties met dikke wangetjes bij poezen.
Daar ga ik overmorgen achterkomen, want dan moet ze met 2 mannetjes gaan samenleven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is dit een vechtersbaasje?
Nou, maak je borsten maar vast nat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ga ik overmorgen achterkomen, want dan moet ze met 2 mannetjes gaan samenleven.(...)
De gecastreerde mannetjes blijven op hun ouwe plek, dus zij kom hun territorium binnen. Heb je nog tips?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, maak je borsten maar vast nat.
Moet zij naar een nieuwe omgeving, komen de katers bij jou of is het straks voor allemaal nieuw?
Ga je verhuizen Claudia??quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er maar een topic voor gemaakt: Hoe zorg ik dat mijn poesje niet wordt opgegeten?
Het is wel de bedoeling dat ik meega met de kat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga je verhuizen Claudia??
Trek je bij je vriend in?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat ik meega met de kat.
Ik zat net te bedenken hoe ik die vraag moest omzeilen, want ik hoor al: "Dat gaat ze niks aan."quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Lienekien het volgende:
Trek je bij je vriend in?
Of is die vraag te persoonlijk?![]()
Oooh, ik snap het al. 't Is je vriendin.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken hoe ik die vraag moest omzeilen, want ik hoor al: "Dat gaat ze niks aan."
Met uitjes?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede middag! ik heb net een broodje haring op en een kop koffie.
Natuurlijkquote:
Niet expres, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |