Poezen doen ook weleens gek, en dan lopen ze blessures op. En dan vind je ergens een hoektand ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb niet zulke prettige associaties met dikke wangetjes bij poezen.
Daar ga ik overmorgen achterkomen, want dan moet ze met 2 mannetjes gaan samenleven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is dit een vechtersbaasje?
Nou, maak je borsten maar vast nat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ga ik overmorgen achterkomen, want dan moet ze met 2 mannetjes gaan samenleven.(...)
De gecastreerde mannetjes blijven op hun ouwe plek, dus zij kom hun territorium binnen. Heb je nog tips?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, maak je borsten maar vast nat.
Moet zij naar een nieuwe omgeving, komen de katers bij jou of is het straks voor allemaal nieuw?
Ga je verhuizen Claudia??quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er maar een topic voor gemaakt: Hoe zorg ik dat mijn poesje niet wordt opgegeten?
Het is wel de bedoeling dat ik meega met de kat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga je verhuizen Claudia??
Trek je bij je vriend in?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat ik meega met de kat.
Ik zat net te bedenken hoe ik die vraag moest omzeilen, want ik hoor al: "Dat gaat ze niks aan."quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Lienekien het volgende:
Trek je bij je vriend in?
Of is die vraag te persoonlijk?![]()
Oooh, ik snap het al. 't Is je vriendin.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken hoe ik die vraag moest omzeilen, want ik hoor al: "Dat gaat ze niks aan."
Met uitjes?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede middag! ik heb net een broodje haring op en een kop koffie.
Natuurlijkquote:
Niet expres, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |