En niet des GPD'squote:
Ja en ik wacht gewoon tot fok hem repareert...quote:
haha ik loop altijd achter de feiten aanquote:
kapot alles moet !quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat zei ik dus, kut yank!
[..]
Kloteklapper is het...quote:
Jep, Timmert startte in eerste instantie goed, net als haar tegenstander. Toch een valse start toegekend. In 2e instantie maakte Timmer een valse start en is hetquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, Timmert startte in eerste instantie goed, net als haar tegenstander. Toch een valse start toegekend. In 2e instantie maakte Timmer een valse start en is het
quote:
Dat ding staat voor 't tweede kwartaal van 2006 gepland, maar nokia kennende gok ik eerder einde 2e kwartaal dan 't begin.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:09 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer krijgen jullie de Nokia 6233?
nee vaker gelijk met jullie .. ik ben en blijf een werk fokkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef Nouk het volgende:
BB! Je bent vaker online dan destijds in Rhenen en Ommen!
Misschien als je vertelt waar en wanneer dat is...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Dragman het volgende:
Wil d'r trouwens nog iemand op mijn diplomauitreiking komen? Ik mag 25 mensen uitnodigen maar ik kom maar tot 2
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef Dragman het volgende:
feestje vieren mag wel bij de MA.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef SuperWeber het volgende:
Whehe, ik ben benieuwd of ik nu ook nog een Ba diploma van de Uni krijg... Zal wel lachen zijn...
quote:
Dat vervangt hem heus niet. Zo'n plastic ding. Wats daar nou aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aw !
hier :
http://www.christineleduc.nl/
Nouk wat is er met je gebeurd ... je bent erm erm veroosterd !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat vervangt hem heus niet. Zo'n plastic ding. Wats daar nou aan.
Hoe kom je daar nou bij zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouk wat is er met je gebeurd ... je bent erm erm veroosterd !
Verdrents!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouk wat is er met je gebeurd ... je bent erm erm veroosterd !
Ze word langzaam maar zeker een boerinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:55 schreef Dragman het volgende:
verwat?
Zeg. Doe normaal men. Ik en een boerin worden gaat echt niet samen. Ik heb zelfs Hazes geintroduceerd op familiefeesten enzo. Ik verloochen mijn afkomst niet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ze word langzaam maar zeker een boerin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |