Soort evolutie van fora heh, sommigen ontwikkelen zich verder.. alhoewel..quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef freiss het volgende:
Omdat Fok! uit het forum daar is ontstaan.
ooh... maar goed dan...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef freiss het volgende:
Omdat Fok! uit het forum daar is ontstaan.
Nog steeds.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrôger stond er zelfs eendezelfde tracker met nieuwsberichten van Fok onderaan op tweakers.
Niet bij mij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef Burbo het volgende:
Nog steeds.
Volgens mij kun je dat instellen bij de opties op tweakers.netquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet bij mij.
Al 3 of 4 jaar niet meer.
Ah, juist. Ik log schijnbaar al een hele tijd niet meer in op tweakers.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
Volgens mij kun je dat instellen bij de opties op tweakers.net
Anti Blokkeer Systeem...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
Da's omdat sommige taalpuristen de zooi half vertalen, dan zijn de algemeen Engelse termen makkelijkerWat dacht je anders van ABS, ABC etc. van auto's, dan denk ik ook wel eens
![]()
Nerd alert!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
Sorrie dat ik het zeg, maar die (2,6GHz Athlon 64 X2 5000+ met 2x512KB L2-cache) die in de OP staat is trouwens een lekkere proc hoor![]()
Slaat dat op de OPquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef vethard het volgende:
erm ja :S er zitten amper meer een nederlands woord in...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
Sorrie dat ik het zeg, maar die (2,6GHz Athlon 64 X2 5000+ met 2x512KB L2-cache) die in de OP staat is trouwens een lekkere proc hoor![]()
Als iemand geld over heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef vethard het volgende:
2,6GHz Athlon 64 X2 5200+ met 2x1MB L2-cache
Tweakers is helemaal dichtgespijkerd met regeltjes, searches en een totaal gebrek aan sociale logica, waardoor ik er eigenlijk nooit meer iets durf te zeggen... Wil je een mod maken, dan mag je niet werven, wil je een normale vraag stellen dan wordt daar alleen geroepen dat het met de search makkelijk te vinden is (weliswaar met 3 uur geduld) en meer van dat soort leuke dingen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef fallrite het volgende:
[..]
Soort evolutie van fora heh, sommigen ontwikkelen zich verder.. alhoewel..![]()
![]()
rekeningnummer is 566510668quote:
Je hebt nerds en newbiesquote:
Daar hoef je echt geen nerd voor te zijn hoorquote:
True, de sociale mentaliteit op tweakers is erg achteruit gegaan. Elk topic eindigd wel in een hele reut reply's over 'Gebruik de search' of 'Google had je ook kunnen raadplegen'quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tweakers is helemaal dichtgespijkerd met regeltjes, searches en een totaal gebrek aan sociale logica, waardoor ik er eigenlijk nooit meer iets durf te zeggen... Wil je een mod maken, dan mag je niet werven, wil je een normale vraag stellen dan wordt daar alleen geroepen dat het met de search makkelijk te vinden is (weliswaar met 3 uur geduld) en meer van dat soort leuke dingen...
Hij is geen 5200mhz, maar de performance komt daar wel mee overeenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef t0y het volgende:
Die processor is te geil voor woorden, omfg 5200mhz
Dat weet ik, maar het is inderdaad wel vergelijkbaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij is geen 5200mhz, maar de performance komt daar wel mee overeen
indd.. en dat is juist het mooie van amd.. door de lagere kloksnelheid en de zeer goeie prestaties kunnen ze volgens mij nog vééééél harder! Intel zit echt aan het randje van de mhz'en..ze lopen flink achterquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij is geen 5200mhz, maar de performance komt daar wel mee overeen
Ja, vooral dat ene metalen klemmetje naast die fan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
haha, jah grandioze actie. Die lui schamen zich echt nergens voor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef t0y het volgende:
Ik kijk alleen op tweakers voor het laatste tech-news en dan vooral op hardware gebied. Het forum boeit me geen reet, sinds die gasten met cd's met hun naam erop op de hcc beurs liepen...
Daar wil je niet mee geassocieerd worden
Ja! De lagere kloksnelheid! Mhz'en!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
indd.. en dat is juist het mooie van amd.. door de lagere kloksnelheid en de zeer goeie prestaties kunnen ze volgens mij nog vééééél harder! Intel zit echt aan het randje van de mhz'en..ze lopen flink achter![]()
Welke tweakers bekijk jij? als ik naar www.tweakers.net ga zie ik echt geen Fok!-tracker hoorquote:
Allang niet meer hoor, tegenwoordig worden Intel processoren zelfs warmer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Nadeel alleen van Amd is dat ze vele male warmer worden dan Intel.
Dat kun je dus aanzetten in je Tweakers profiel. Je kunt aangeven welke trackers je wilt zien. Maar standaard zit het er idd niet in.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Welke tweakers bekijk jij? als ik naar www.tweakers.net ga zie ik echt geen Fok!-tracker hoor
Dan heb jij de Pentium D en EE nog niet gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Nadeel alleen van Amd is dat ze vele male warmer worden dan Intel.
Heb nu net de allernieuwste Intell, goh wat is ie stilquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Allang niet meer hoor, tegenwoordig worden Intel processoren zelfs warmer.
En dat mis ik nouquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrôger stond er zelfs eendezelfde tracker met nieuwsberichten van Fok onderaan op tweakers.
of Anti Brake System. Komt idd op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Anti Blokkeer Systeem...
Vage engelse term inderdaad
Het zijn gewoon treurige nerds die niet aan de vrouw kunnen kopen en dus erecties krijgen over FPS en dergelijke .....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
haha, jah grandioze actie. Die lui schamen zich echt nergens voor.
Anti Brake System? Dat is dat de auto gewoon altijd doorrolt?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
of Anti Brake System. Komt idd op hetzelfde neer.
Anti-Lock Brake Systemquote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
of Anti Brake System. Komt idd op hetzelfde neer.
Wat ben jij een kortzichtige nerd...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het zijn gewoon treurige nerds die niet aan de vrouw kunnen kopen en dus erecties krijgen over FPS en dergelijke .....
Ik ga liever dood dan dat ik op die site gevonden wordt![]()
Stelletjes sukkels, vooral die crew daar :R
Gevoel voor humor is ze al helemaal vreemd![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |