Lukt best, zo'n gerucht is zo de wereld in geholpen. Meldt dat Martin van Geel en Phillip Cocu samen (Ajax-)koffie hebben gedronken en men legt al snel het verband met een transfer naar Ajax, zoals eerder Jaap Stam. Daarnaast ook nog eens de melding dat Phillip Cocu en Jaap Stam erg close zijn en samen hun carrière wilden afsluiten, maar dat PSV hier niet aan meewerkte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Cocu naar Ajax ja, dat zou een mooi gerucht zijn. Misschien kunnen we die eens de wereld in slingeren, kijken of de media dat oppikken?
Je moet meteen bellen, mailen heeft geen zin. Reactie duurt een paar dagen en dan zeggen ze dat je maar moet bellen en naar Dennis moet vragen. Kun je beter nu meteen doen dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef J.P. het volgende:
Dat spuiten was een beetje ter illustratie, maar ik denk dat ik daar zeker op mijn plaats ben.
Heb al een mailtje gestuurd in ieder geval, ben benieuwd.
Lekker beleid is dat, is het niet logisch dat de nieuw aangestelde trainer/coach van Ajax zich al bewezen heeft? We praten over de beste club van NL, niet over één of andere amateurclub! Trainer/coaches hoeven we niet op te leiden, die moeten er meteen staan en gelijk presteren. Het zou toch belachelijk zijn als Ajax in John v/d Brom de opvolger van DB ziet? En dat Aron Winter diens opvolger weer is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:18 schreef Suijk het volgende:
Het was toendertijd wel zo, dat Blind zelf wel verwachtte dat hij Koeman op zou volgen. Hij vond zichzelf de meest logische keus.
quote:"Ware reden" onenigheid Vd Vaart en Zlatan
Dat het niet boterde tussen Van de Vaart en Zlatan was al geruime tijd bekend. De reden daarvoor was lange tijd onduidelijk. Er waren wel wat geruchten, maar niets concreets. Welingelichte bronnen rond Ajax vertelden ons echter onlangs de werkelijke reden van de strijd tussen de twee voormalig Ajacieden.
De reden waarom Van de Vaart en Zlatan elkaar niet konden uitstaan, of beter gezegd Van de Vaart zo'n hekel aan Zlatan had, is gelegen in het feit dat enkele maanden voordat Van de Vaart een serieuze verhouding met Silvie Meis kreeg, zij het bed heeft gedeeld met Zlatan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Van de Vaart niet de beste maatjes met Zlatan was.
Wat echter de verhouding helemaal op scherp zette en eigenlijk een onwerkbare sfeer in het team creëerde is dat Zlatan, om Van de Vaart te sarren, in een volle kleedkamer kreungeluiden van Silvie Meis nabootste. Zlatan spetterde dus niet alleen op het veld maar ook erbuiten.
Overigens gaat ook het gerucht dat het er juist iets is gebeurd tijdens een ruzie tussen Silvie en Van de Vaart. Tijdens het Ajax Gala zijn Zlatan en Silvie namelijk betrapt op het moment dat ze samen de wc verlieten. Hierover ka je natuurlijk ook denken dat ze wellicht gewoon samen een pakkie een rustig plekje hebben opgezocht.
We hopen dat Zlatan ons nog eens kan voordoen hoe Silvie kreunt, zou mooi zijn voor de nieuwe intro van de website.
Euhquote:Eergisteren liep het in het Zuiderpark uit de hand. Na de zoveelste nederlaag van ADO Den Haag (dit keer tegen NAC) bestormde een deel van de ADO-supporters de bestuurskamer. Ook zijn er rellen aangekondigd voor de wedstrijd aanstaande zondag tegen Ajax, toch al een risicowedstrijd.
DIe komt ook echt niet hoor.. Dat zijn van die vage geruchten....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cocu. Die hoef ik niet hoor.
Hoe goed ie ook voor Ajax kan zijn, vervelende irritante kutvoetballer.
Johquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIe komt ook echt niet hoor.. Dat zijn van die vage geruchten....
Haha, begint het nu al?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIe komt ook echt niet hoor.. Dat zijn van die vage geruchten....
Ok, dat mogen zelfs f'noorders hier, dus jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joh
Ik wilde gewoon even mijn mening geven.
Goh wat een maatregel zeg..quote:Mido in selectie voor finale Afrika Cup
10 februari 2006, 11:13
Door: Jelmer Geerds
Egypte lijkt Mido alweer in de armen te hebben gesloten. De nationale superster werd dinsdag nog verbannen uit de selectie van Egypte, na bondscoach Hassan Shehata uit te hebben gemaakt voor ezel.
De Egyptische voetbalbond strafte Mido daarop met een schorsing van zes maanden. Zo snel als de berisping was uitgesproken, werd deze ook weer ongedaan gemaakt. Mido bood namelijk zijn excuses aan op de nationale televisie en persoonlijk aan bondscoach Hassan Shehata. Daarop is Mido weer in genade aangenomen en zit hij in de finale vanmiddag tegen Ivoorkust gewoon op de bank. Wanneer de nood aan de man is, zal Mido gewoon spelen.
Goh, kijk eens in welk topic je bentquote:
Klopt, want als Ryan Babel naar Fiorentina gaat, komen Luca Toni, Giampaolo Pazzini en Valeri Bojinov niet meer aan spelen toe, dus Luca Toni plus zes miljoen lijkt mij een goede deal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je het andere gerucht nog niet gehoord?
Luca Toni + 6miljoen voor Babel.
Ow ja, dat was het. Goede zaak van Ajax. Heeft ie al koffie gedronken met Van Geel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, want als Ryan Babel naar Fiorentina gaat, komen Luca Toni, Giampaolo Pazzini en Valeri Bojinov niet meer aan spelen toe, dus Luca Toni plus zes miljoen lijkt mij een goede deal.
Denk het niet, aangezien Luca Toni meer een type is voor capuccino en/of espresso.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ow ja, dat was het. Goede zaak van Ajax. Heeft ie al koffie gedronken met Van Geel?
quote:Vrijheid van meningsuiting en psychologen
Waar in Europa in eerste instantie een Deense krant spotte met de islam, zo spotte het Amsterdamse publiek gisteravond met haar eigen elftal in de Amsterdam ArenA. Smakeloos? Denk het niet. ‘Vrijheid van meningsuiting’ noemen wij dat.
Pijnlijk vond ik het wel voor de spelers, maar wel begrijpelijk van de supporters. Het publiek kon er wel om lachen. Maar wat moeten ze anders? Iedere week zien ze elf onzekere mannetjes wat rondhuppelen in een veel te groot stadion voor een veel te hoog salaris. En ze moeten voetballen, alleen niemand wil de bal. Ze verstoppen zich iedere week beter. Rosales, bijnaam ‘het konijntje’. Hij spitte als een gek. Dit keer was ie bijna bij het parkeerdek.
Galasek was zo goed bezig dat hij in de rust ongemerkt achter kon blijven in de kleedkamer. Vak 410 imiteerde de Ajacieden en deed lekker mee met het spelletje. De supporters wisten zich zelfs een kwartier te verstoppen, zonder dat er gebuut werd.
Helaas was Ajax-Willem II weer een wedstrijd waarbij eerder genomen strategische beslissingen van de beleidsvoerders aan het licht kwam. Zo maakte opperkabouter noodgedwongen Sarpong zijn debuut als basisspeler. Helaas speelt de derde nummer tien in de Amsterdamse selectie momenteel voor FC Den Bosch. Stanley Aborah, een naam die steeds vaker wordt genoemd door mij, had hier natuurlijk vandaag moeten spelen.
Verder kwam Blind er de tweede helft eindelijk achter dat Maduro beter op het middenveld kan spelen dan achterin. Daar heeft de trainer ook wat wedstrijden voor nodig gehad. Een nog grotere misvatting is eigenlijk het op de bank laten van Babel. Hij is juist een speler waar dit elftal momenteel om schreeuwt. Iemand die het initiatief bereid is om te nemen. Een speler die een actie maakt, explosiviteit uitstraalt, uit het niets een doelpunt kan maken. Babel moet veel meer speelminuten krijgen. Doodzonde!
Ook wil ik nog een voorstel doen om de ploeg zo snel mogelijk op de rails te krijgen. De club heeft dat al eerder overwogen. Als Blind de spelers geen blind vertrouwen kan geven, dan moet iemand anders dan doen. Ik ben van mening dat een sportpsycholoog momenteel de druk van de ketel kan halen bij de Ajacieden, die vooral thuis veel moeite hebben met de omgeving. Een psycholoog kan de spelers een zetje geven op weg naar meer zelfvertrouwen en juist leren omgaan met fluitconcerten.
Dan staat het vast dat er conservatieven binnen de club gaan roepen van ‘vroeger was dat toch ook niet nodig’ en ‘wat een gelul, voetballen moeten ze’. Deze mensen begrijpen dan niet dat het huidige voetbal zo verandert is ten opzichte van vroeger. De stadions zijn groter, de concurrentie is groter, het publiek is kritischer en vooral de media is veel en veel omvangrijker. Iedere zucht wordt op dagbladen, websites (jaja) en vooral praatprogramma’s op televisie breed uitgemeten. Dat maakt een fout in het veld een stuk onverdraagzamer voor een voetballer.
Dan komen we vanzelf weer terug bij het punt waar deze column bij startte. Vrijheid van meningsuiting. Het fenomeen dat Ajax momenteel misschien wel in de greep houdt. Mocht Blind op deze voet verder gaan, zonder sporttherapeuten, dan zal zijn positie niet lang meer houdbaar zijn.
Nog een weetje. Er is een speler in de selectie die openbaar bekend maakte juist heel goed met fluitconcerten om te kunnen gaan. Hij weet de negatieve fluitconcerten op cognitieve wijze om te zetten in positieve motivatie, wat een sportpsycholoog zal trachten. Opvallend genoeg is hij dan ook de enige die zich koel weet te houden de laatste weken. Markus Rosenberg is een ijskoude Scandinaviër....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |