Inderdaad zeg, vind dat supporter gedoe zowiezo triest. Maar met je eigen mede supporter slaat echt allesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja 409/410 zijn eigenlijk de enige vakkien waar dat echt kan
Las trouwens vandaag een verhaal op een ander forum dat een jongen gister in vak 413 door een andere supporter achter op het hoofd zou zijn getrapt, en toen even bewusteloos zou zijn geweest
O hier de link http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/949.php
Gaat lekker zo
Gewoon naar info@ajax.nl?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef J.P. het volgende:
Dat spuiten was een beetje ter illustratie, maar ik denk dat ik daar zeker op mijn plaats ben.
Heb al een mailtje gestuurd in ieder geval, ben benieuwd.
Kakakkakkaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef -Wolf- het volgende:
Spannende tijden bij AJAX met al die transfers/ transfergeruchten de laatste tijd.
Tja, 90% van die geruchten creeeren we hier zelf geloof ik...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef -Wolf- het volgende:
Spannende tijden bij AJAX met al die transfers/ transfergeruchten de laatste tijd.
sorry, m2 O~)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:08 schreef Badabingea het volgende:
tvp
In 1 van de vorige topics zeg je niet te verwachten, dat veel jongeren voor de f-side zullen kiezen. Zonder jou daar mee te bedoelen weten veel mensen niet wat de F-Side inhoudt. Daar kun je niet ff voor kiezen door op zuid 1 te gaan zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kun je even quoten waar ik dat zeg?
Uiteraardquote:
Zou dit die ervaren middenvelder (tevens ex-international) zijn?quote:Sportweek: Cocu wil nog een jaar door, bij PSV of elders
Tegenover Sportweek liet Philip Cocu woensdagavond weten dat hij nog een jaar door wil gaan als actieve voetballer. Of dat bij PSV zal zijn, weet hij echter nog niet. "Dat hangt af van de situatie waarin PSV zich na dit seizoen bevindt. Maar als het beeld dat wordt geschetst door de beleidsmakers straks klopt, wil ik graag bij PSV blijven" zo liet hij weten tegenover Sportweek.
Cocu gaf overigens aan te verwachten dat Hiddink zal aanblijven als technisch directeur.
Alsof wij er invloed op hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
Als jullie uit de komende 3 wedstrijden maar 2 punten halen, is Blind dan weg?
Ook als de komende drie wedstrijden negen punten opleveren, hoop ik dat DB het veld moet ruimen voor een nieuwe trainer/coach, volgend seizoen. Slecht presteren is één, maar alle randzaken (scheidsrechters, publiek etc) als excuus aanvoeren is een teken van onkunde.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
Als jullie uit de komende 3 wedstrijden maar 2 punten halen, is Blind dan weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |