Al is angst ervoor volgens mij best normaal.quote:
Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Dwaashaas het volgende:
Verdoving is inderdaad wel een uitkomst, soms doet het boren wel degelijk pijn. Het enige nadeel van die verdoving is dat je een halve dag niet fatsoenlijk kunt drinken
Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al is angst ervoor volgens mij best normaal.
Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.
Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.
The human mind is a beautiful thang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.
Misschien speelt het hier mee dat ik wel angst/nervositeit heb wanneer ik niet weet wat er precies gaat gebeuren. In de meeste situaties zal een (tand)arts echter precies vertellen wat er gaat gebeuren, en vaak zoek ik zelf van te voren ook achtergrondinformatie op als het iets nieuws is.. Misscihen dat dat meespeelt.
Ik moet er eigenlijk nog ff iets bij vermelden. Vroeger scheet ik wéken van tevoren ook peuken voor de tandarts totdat ik bij een ongevalletje bijna een armquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomen. De situatie wel uitgelegd aan mijn gesprekspartner, zodat hij niet raar op zou kijken als ik met dubbele tong zou spreken (er was een prikje in mijn tong gekomen omdat ik te wild bewoog bij het zetten van de verdoving
)
Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet![]()
tot op een dag...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doen![]()
Nah jaar of 3 terug heb ik ook al 's tanden laten trekken omdat deze over andere tanden heen gingen staan maar voel je niks vanquote:
Ik mag volgende week op tweede gesprek komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Werd je nog wel aangenomen ?!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef Renesite het volgende:
Heb nu dus ook een krater van een gatOude vulling..
Nou, vandaag dus het tweede gedeelte gehadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:49 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad.
Wat begon als een doodnormale controle, liep uit op een zenuwverwijdering. Een oude vulling (gezet door mijn vorige tandarts) was niet goed gezet en daar was een enorm gat onder ontstaan.
Maar... ik heb van de hele behandeling NIETS gevoeld. Ik was heel goed verdoofd.
Ik ben blij met mijn nieuwe tandarts. Voor mijn oude was ik altijd doodsbang, daar deed zelfs een simpel gaatje dat met verdoving gevuld werd nog zeer. En nu heb ik zelfs niks gevoeld van een wortelkanaalbehandeling!
Volgende maand moet ik terug, dan wordt Daar Waar De Zenuw Zat opgevuld en krijg ik een echte vulling. En dat schijnt nog minder rot te zijn dan het gedeelte van de behandeling dat ik al achter de rug heb.
jij hebt 2 klappersquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gelukkig niet mere naar de tandarts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |