abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34979129
Verdoving is inderdaad wel een uitkomst, soms doet het boren wel degelijk pijn. Het enige nadeel van die verdoving is dat je een halve dag niet fatsoenlijk kunt drinken
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:00:47 #77
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34979308
Tandarts en andere medische zorg.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:01:09 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34979322
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Yildiz het volgende:
Tandarts en andere medische zorg.
Al is angst ervoor volgens mij best normaal.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:01:24 #79
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34979335
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Dwaashaas het volgende:
Verdoving is inderdaad wel een uitkomst, soms doet het boren wel degelijk pijn. Het enige nadeel van die verdoving is dat je een halve dag niet fatsoenlijk kunt drinken
Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomen . De situatie wel uitgelegd aan mijn gesprekspartner, zodat hij niet raar op zou kijken als ik met dubbele tong zou spreken (er was een prikje in mijn tong gekomen omdat ik te wild bewoog bij het zetten van de verdoving )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_34979365
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Al is angst ervoor volgens mij best normaal.
Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:04:01 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34979437
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.
Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:05:48 #82
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34979489
Ik wás altijd heel bang voor de tandarts. Echt tot aan het misselijke toe. Ik was 3 dagen voordat ik moest al helemaal van slag. Maar nu met mijn nieuwe tandarts ben ik niet bang meer. Hij is zó goed, legt alles zo goed uit en kan zo goed verdoven .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_34979516
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.
Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.

Misschien speelt het hier mee dat ik wel angst/nervositeit heb wanneer ik niet weet wat er precies gaat gebeuren. In de meeste situaties zal een (tand)arts echter precies vertellen wat er gaat gebeuren, en vaak zoek ik zelf van te voren ook achtergrondinformatie op als het iets nieuws is.. Misscihen dat dat meespeelt.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:08:17 #84
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34979572
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.

Misschien speelt het hier mee dat ik wel angst/nervositeit heb wanneer ik niet weet wat er precies gaat gebeuren. In de meeste situaties zal een (tand)arts echter precies vertellen wat er gaat gebeuren, en vaak zoek ik zelf van te voren ook achtergrondinformatie op als het iets nieuws is.. Misscihen dat dat meespeelt.
The human mind is a beautiful thang.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34979800
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Divel het volgende:
Bang voor de tandarts, kom op zeg!
Ik moet er eigenlijk nog ff iets bij vermelden. Vroeger scheet ik wéken van tevoren ook peuken voor de tandarts totdat ik bij een ongevalletje bijna een arm ben verloren. Vanaf dát moment lach ik om de tandarts en ben ik heeeel anders gaan denken....
pi_34979837
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomen . De situatie wel uitgelegd aan mijn gesprekspartner, zodat hij niet raar op zou kijken als ik met dubbele tong zou spreken (er was een prikje in mijn tong gekomen omdat ik te wild bewoog bij het zetten van de verdoving )
Werd je nog wel aangenomen ?!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:06:04 #87
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34983690
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet
Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doen
pi_34984047
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doen
tot op een dag...
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:24:46 #89
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34984302
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Charmian het volgende:

[..]

tot op een dag...
Nah jaar of 3 terug heb ik ook al 's tanden laten trekken omdat deze over andere tanden heen gingen staan maar voel je niks van
  zondag 12 februari 2006 @ 09:22:49 #90
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34990764
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Werd je nog wel aangenomen ?!
Ik mag volgende week op tweede gesprek komen
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 13:08:09 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35639398
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef Renesite het volgende:
Heb nu dus ook een krater van een gat Oude vulling..
Ik moet nu dus de gaten laten vullen, nu pas
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:11:21 #92
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35639510
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:49 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad .
Wat begon als een doodnormale controle, liep uit op een zenuwverwijdering . Een oude vulling (gezet door mijn vorige tandarts) was niet goed gezet en daar was een enorm gat onder ontstaan.
Maar... ik heb van de hele behandeling NIETS gevoeld . Ik was heel goed verdoofd.
Ik ben blij met mijn nieuwe tandarts . Voor mijn oude was ik altijd doodsbang, daar deed zelfs een simpel gaatje dat met verdoving gevuld werd nog zeer. En nu heb ik zelfs niks gevoeld van een wortelkanaalbehandeling!
Volgende maand moet ik terug, dan wordt Daar Waar De Zenuw Zat opgevuld en krijg ik een echte vulling. En dat schijnt nog minder rot te zijn dan het gedeelte van de behandeling dat ik al achter de rug heb .
Nou, vandaag dus het tweede gedeelte gehad . Het was een drama. Het deed PIJN!!! Mijn tandarts heeft gelogen, dit deel was veel erger dan het eerste deel.
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:35:57 #93
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_35640264
Ik ben ook b ang voor de tandarts Met m,n staart tussen de benen ga ik er altijd heen
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 14:35:41 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35642051
Het was kut....
Hij kan het niet goed verdoven links onder omdat rechtsonder al verdooft was.
Ik kon hem niet verrotschelden.
Wou het wel doen.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:41:27 #95
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35642259
Ik ga gelukkig niet meer naar de tandarts
World Wrestling Entertainment
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 14:41:48 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35642268
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gelukkig niet mere naar de tandarts
jij hebt 2 klappers
pi_35677389
ik moest gister ochtend naar de tandarts... Nou weet ik dat mijn tandarts behalve homo ook een fervent carnavalsvierder is (hij zit nl bij de raad van 11) dus ik vond het al vervelend dat ik op de dag na carnaval om 9:50 een afspraak had...

Gelukkig viel het allemaal mee (behalve dat mijn verstandskiezen er tzt uit moeten ) en was mr Dentist grappig als altijd
pi_35678567
Ik was er als kind ook altijd bang voor, omdat ik rond mijn vijfde een keer ruzie met hem heb gehad.
Ik wilde niet dat hij ging boren want ik vond dat vreselijk pijn doen en toen werd die vent half hysterisch en super driftig en de jonge heer van bartolhoven ook
Maar sindsdien was ik een hele tijd bang voor dat geboor en als ik nu naar de tandarts moet, (nog steeds dezelfde helaas) moet ik nog steeds een onverklaarbare sterk onderdrukte scheut van onrust uit mijn lichaam verdringen.
Hoewel ik hem sinds mijn 16e zonder verdoving laat boren en ik tegen die pijn kan en op het moment zelf het altijd gewoon gaat, loopt de adrenaline in de wachtkamer nog steeds door mijn lichaam, allemaal door die ene ervaring

Maar mijn advies is, ga de confrontatie aan en ga niet verdoven, volgens zijn de meeste mensen eerder bang voor hun eigen paniek dan voor de pijn zelf.
Een heer met stijl
pi_52420137
Eens met TS.. ik moet dadelijk.. al dat gefrunnik en geboor vind ik nog lang niet het ergste, maar ik was vorige keer echt doodziek van de verdoving, 2 uur lang ijskoud en hartkloppingen, dus het vooruitzicht dat me dat ná het bezoek vanmiddag nog te wachten staat is verre van prettig
pi_52422921
jullie zijn gewoon stelletje zwakkelingen hoor ik laat me boren zonder verdoving heb al zon 4 gaatjes gehad zonder verdoving gedaan, ik heb grote hekel aan verdovingen dan zit je nog uren na te kwijlen je tong moet je mee slepen omdat hij tot de grond hangt heletijd zon scheve bek trekken uit fuckign rietje moeten drinken

geen verdoving voor mij ik ben bikkel geef mij de pijn maar heb ergere pijn gevoelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')