Haha, ja precies. Dat je na een paar minuten denkt; ohja, ik knijp nou wel erg hard, ontspannen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Krak-krak-krak..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen![]()
Of als een kaakchirurg dat doet, met zijn vingers je kaken naar beneden drukken, en met zijn gereedschap wrikken en tikken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen![]()
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Alicey het volgende:
Maar enige wat eik tot nu toe een beetje pijn heeft gedaan was een wortelkanaalbehandeling, en daar ook alleen maar het laatste stukje van de zenuw.
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.
Zeg, weet je zeker dat je bij de tandarts zat?quote:Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
..., maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
Bewusteloos op je gebit? Oef!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
amen,
mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit![]()
Dan was je erg goed verzekerd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
amen,
mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit![]()
Dat geloof ik graag. Bij zulke bedragen keren verzekeraars niet graag uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
na heeeeeel veel boekwerk wel ja, je wilt de briefwisseling niet zien.![]()
Geloof ik.... Brr...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je wilde de badkamer niet zien toen![]()
Offtopic: Jouw sig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je wilde de badkamer niet zien toen![]()
Hahahaha drukte je eropquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Offtopic: Jouw sig.![]()
Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.![]()
Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.quote:
Ik zou toch niet graag mijn vader de boor zien hanteren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Offtopic: Jouw sig.![]()
Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.![]()
Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |