quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:13 schreef Stofje het volgende:
We zijn een lief forum geworden, rellen zijn niet lief.
Links kwam langs.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]
is er een invasie van boomknuffelaars geweest.?
en hij kreeg een rechtse directe.?quote:
respect.. je klinkt als een negert.. stofje.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef Stofje het volgende:
Neen! De goede vrede bewaren, van elkaar houden, respect en zulks![]()
Harddisks inbegrepen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:18 schreef Biogarde het volgende:
FOK! is derhalve een prima medium om je ongenoegens en plezierigheden te uiten!
OMG![]()
Jij onthoudt teveelquote:
Toen dacht Stofje dat hij japanner was.quote:
En hier komt hij erachter van niet.quote:*spiegel checkt
*opgelucht adem haalt.
Natuurlijk niet, GEK!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heb je je server al opgezet?
echt niet..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
rellen is voor poesjes
ja.. oh ja rellen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit topic gaat over een quote van Stofje.
Topic-kaper![]()
ziet er gezellig uit...quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:13 schreef Stofje het volgende:
[]
Nikky, waarom is dit topic nog steeds dicht?
Het is Jeweet Stofje. Aan elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Stofje het volgende:
Saank. Behind the scènes gebeurt het, ouwe. Vèèèèt. Ik moet zekerzzzz in de verdediging. Je weet..
Ik ben té netjes opgevoed. Scooters zijn slecht, vuurwapens zijn slecht, ABN is goed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is Jeweet Stofje. Aan elkaar![]()
Die Brabantse tongval is dan toch weer wat minder netjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben té netjes opgevoed. Scooters zijn slecht, vuurwapens zijn slecht, ABN is goed.
Brabantse tongval móest van m'n ouders, in verband met eigen identiteit ~:)
stel nou dat dit een doodsverwensing zou zijn, zou jij als mod dan een ban kunnen krijgen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
Is het gezellig in ONZ?![]()
Wat een kut forum![]()
Komt allemaal door die klote mod van een stofje![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een kut forum![]()
Ik ben wle vaker 48 uur niet in ONZ geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:38 schreef P8 het volgende:
[..]
stel nou dat dit een doodsverwensing zou zijn, zou jij als mod dan een ban kunnen krijgen?
Smoel houwuh, ja. As je probs zoekt, moejuh dat in me gezigt zegguh.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een kut forum![]()
maar op een doodsverwensing staat een algemene ban van 48 uur toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben wle vaker 48 uur niet in ONZ geweest
Denk niet dat ik het zal merken![]()
Maar na die 48 uur krijg je ontwenningsverschijnselen, geef maar toe!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben wle vaker 48 uur niet in ONZ geweest
Denk niet dat ik het zal merken![]()
Mmmm jij bent de TS nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit wordt geen Stofje-bash-topic
Dat zal lastig modden wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef P8 het volgende:
[..]
maar op een doodsverwensing staat een algemene ban van 48 uur toch?
je vergeet jeweettochquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Smoel houwuh, ja. As je probs zoekt, moejuh dat in me gezigt zegguh.
volgens mij was het een request...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zal lastig modden worden![]()
Maar het was een stel dat toch?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef DarkManta het volgende:
Rellen zijn stoer he? Het is vet cool, om iemands gezicht in puin te slaan en vervolgens nog even zijn / haar borstkast in stukjes te trappen.
Wat ook altijd leuk is als je ziet dat de tanden van iemand los hangen na een flinke klap voor zijn / haar bek.
Favoriet blijft toch wel als je iemand zo in elkaar trapt en slaat dat hij / zij in het ziekenhuis belandt en vervolgens na een weekj ofzo sterft, van de resultaten van zijn / haar verwondingen die je dan hebt aangericht.
Lache, kom je lekker in het nieuws enzo, die ouders van die sukkel lekker in verdriet.
Maar wel stoer dat ik even in de picture was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |