Nee as het hele punt nu net...ik had IAO de periode voordat die regeling van kracht werd... beter gezegd jullie hebben het zo makkelijk gekregen omdat wij het moeilijk hadden!!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had je geen vrijstellingen daarvoor?
Dat schiet lekker op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee as het hele punt nu net...ik had IAO de periode voordat die regeling van kracht werd... beter gezegd jullie hebben het zo makkelijk gekregen omdat wij het moeilijk hadden!!
Dus nee, geen vrijestelling...alhoewel ik begin met 1,5 aan het tentamen en moet dus een 4 halen...
Lucky you... nouja goed... heb nog twee kansen hiernaa, want het is een tweede jaarsvak en die schijn je vaker dan 4 maal te mogen doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op.Ik had alleen een DPS volgens mij moeten maken.
![]()
[..]
Schijn...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lucky you... nouja goed... heb nog twee kansen hiernaa, want het is een tweede jaarsvak en die schijn je vaker dan 4 maal te mogen doen.
HEb het in een mailtje staan van de examen commisiequote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schijn...Beetje kut als het niet blijkt te zijn.
![]()
Ah een schriftelijke bevestiging.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
HEb het in een mailtje staan van de examen commisie
Heb je echt serieus nog niks gedaan voor Privaat??quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Om 18.15 tentamen en nog niks gedaan
Haha, nee ben nu net bezigquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Heb je echt serieus nog niks gedaan voor Privaat??
MeidIk vind het een drama
jep jep, hele goeie tipquote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, nee ben nu net bezig
Was gister jarig dus toen had ik geen zin!
Jij al goed bezig geweest?
Ik loop nu gewoon beetje artikelen bijlangs, tijd om het boek te leren heb ik toch niet meer.
Nog tips?
gokken is leuk ja, vooral met open vragenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:51 schreef Crack_david het volgende:
voor recht even de artikelen die in de les besproken zijn en die in de oefentoetsen naar voren komen arceren in je wettenbundel zodat je neit zolang hoeft te zoeken, de theorie zou ik gaan gokken
Het is inderdaad totaal geen gok tentamen helaasquote:Op donderdag 13 april 2006 12:16 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
gokken is leuk ja, vooral met open vragen
Je weet nu al dat je het niet hebt gehaald?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef Dichterbijer het volgende:
mooi.... nu op naar mijn 5de herkansing voor IAO
Wat een KUT tentamen...tevens een mail onderweg naar examen commisie..
Yupz... als je vragen open laat enzo... ik weet hoe stom dat is, maar als je een black out hebt?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je het niet hebt gehaald?
Dat zal de examencommissie wel vaker hebben gehoord.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Yupz... als je vragen open laat enzo... ik weet hoe stom dat is, maar als je een black out hebt?![]()
Maar daar heb ik ook niet overgeklaagd...meer over het feit van hoe de vrijstellingen voor dat onderdeel worden geregeld.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zal de examencommissie wel vaker hebben gehoord.![]()
dat is dan gokken waar het ongeveer over gaat, en dan daaromheen kletsen.. dat werkt voor elk vakquote:Op donderdag 13 april 2006 12:16 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
gokken is leuk ja, vooral met open vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |