Bij CSMO moest je een brief schrijven. Volgens mij is dat standaard.quote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef -marleen- het volgende:
Ik volg de opleiding facility management aan de hanzehogeschool. Ik zit in mijn tweede jaar en het goed, behalve... Ik heb mijn propedeuse nog niet gehaald, één tentamen moet ik nog. Ik heb nu nog één kans, in de de laatste tentamenweek en ik vind het tentamen zo lastig...
Nu weet ik dat je officieel je propeuse binnen twee jaar moet halen of anders van de opleiding wordt afgehaald. Maar wie weet of de hanzehogeschool / facility management hier zich ook aan houdt? Omdat je van andere hbo-scholen weleens hoort dat ze mensen gewoon door laten gaan die hun propedeuse niet in één jaar gehaald hebben.
Of wat moet je doen, behalve proberen dit tentamen te halen, om door te mogen gaan met de opleiding. Slijmen bij de examencommissie?
Met welk tentamen heb je zo'n moeite? Komt het vanuit 't 1e jaar? Ik volg namelijk dezelfde opleiding, en ben d'r wel zwáár van overtuigd dat je P in 2 jaar dik te halen is.quote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef -marleen- het volgende:
Ik volg de opleiding facility management aan de hanzehogeschool. Ik zit in mijn tweede jaar en het goed, behalve... Ik heb mijn propedeuse nog niet gehaald, één tentamen moet ik nog. Ik heb nu nog één kans, in de de laatste tentamenweek en ik vind het tentamen zo lastig...
Nu weet ik dat je officieel je propeuse binnen twee jaar moet halen of anders van de opleiding wordt afgehaald. Maar wie weet of de hanzehogeschool / facility management hier zich ook aan houdt? Omdat je van andere hbo-scholen weleens hoort dat ze mensen gewoon door laten gaan die hun propedeuse niet in één jaar gehaald hebben.
Of wat moet je doen, behalve proberen dit tentamen te halen, om door te mogen gaan met de opleiding. Slijmen bij de examencommissie?
vooral als je in een pak naar school moetquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef Jaytonism het volgende:
Wat een super warme dag om vanaf 10.00 in de Escape te zitten.
Foto.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
vooral als je in een pak naar school moet![]()
Hoe is het weer daar Jaguarized. Hier was het gisterquote:
Hier is het prima. Erg lekker weer, net onder de 20 graden. Ik heb mijn eerste 2 opdrachten gehaald, kantje boord, maar gehaald.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:56 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar Jaguarized. Hier was het gister. Vandaag is het weer á la Nederlands, poep dus.
Verder nog wat tofs meegemaakt?
Tof. Hier ook nog wel 13 graden, maar anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier is het prima. Erg lekker weer, net onder de 20 graden. Ik heb mijn eerste 2 opdrachten gehaald, kantje boord, maar gehaald.Nu nog wachten op drie en na de vakantie moet er alweer 1 worden ingeleverd.
![]()
Leven is ook prima. Vorige week een weekje Sydney gedaan in verband met vakantie.Half mei een weekendje Wellington, Napier en wellicht Taupo.
Ben ik het ook mee eens, denk dat je het het best even met je SLB docent kan bespreken.quote:Op maandag 24 april 2006 12:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Met welk tentamen heb je zo'n moeite? Komt het vanuit 't 1e jaar? Ik volg namelijk dezelfde opleiding, en ben d'r wel zwáár van overtuigd dat je P in 2 jaar dik te halen is.
Ik heb geen pak.quote:
en Privaaat??quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Na het laatste tentamen (waren er 3) ging ik echt met gevoel naar huis van heb niks gehaald!
Gister en vandaag een 7.1 en een 5.5 teruggekregen
Ben dus echt blij!
Zit nog steeds in de race om mn P in 1 jaar te halen.
Ik een 4.4!quote:
Vét,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef Poerkie het volgende:
Ben vanmiddag het nieuwe gebouw ingegaan om te kijken. Helemaal met de lift naar de negende verdieping. Mooi uitzicht, maar het gebouw is van binnen nog niet echt klaar. Enorm kaal, omdat alles nog ingericht moet worden, maar veel kantoortjes zijn al wel bezet. Eén lift heeft nog houten platen aan de binnenkant zitten, de leuningen van de trappen hebben nog leidingisolatie er omheen zitten. En de muren zijn niet afgewerkt, maar gewoon glad beton. Ook zijn de trappen veel steiler en smaller dan in D of E. Op zich was het niet lelijk van binnen, maar ik had er meer van verwacht.
Hij is nog niet opgeleverd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een publiekelijk toegankelijk gebouw was?
stoer, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:03 schreef Poerkie het volgende:
Ik ben gewoon naar binnen gelopen. Drie keer gehad dat iemand vroeg of we iets zochten, maar dan zeg je gewoon dat je even rondkijkt en dan loop je verder.
Ik heb nog een foto gemaakt tussen de 8e en 9e verdieping op een trap:
[afbeelding]
Ze hebben langs beide muurzijden geulen gegraven voor wat dan ook. Ik weet niet of dat voor het atrium is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:31 schreef Jaytonism het volgende:
Nog steeds helemaal niets mee gebeurt. Begin van atrium tussen A & E is ook nog niet begonnen.
De oude kantine staat nog, volgens mij wordt em dat dit schooljaar niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |