Hoe is het weer daar? Was vanochtend hier op de fiets -7.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
En ook flink laten weten, heb ik ook eens gedaan.
Het is hier dagelijks 23 graden ongeveer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:08 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Was vanochtend hier op de fiets -7.
Te koud de laatste weken, nu komt af en toe het zonnetje door de laatste paar dagen.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Crack_david het volgende:
klopt het dat er in de nieuwe kantine geen holy smoke meer komt???
(dit is heus geen verkapte tvp
jah het werkt hier gewoon!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kunnen jullie wel inloggen op BB?
Foto?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef Crack_david het volgende:
ik ben trouwens vanaf nu samen met een klasgenoot verliefd op die kleine mevrouw van de kantine..
ooh wat is die mooi!
Hoewel het personeel daar te dom is om een tosti te bakken is dit wel een uitzondering inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef Crack_david het volgende:
ik ben trouwens vanaf nu samen met een klasgenoot verliefd op die kleine mevrouw van de kantine..
ooh wat is die mooi!
het is degene die geen krukje gebruikt bij de kassa omdat die sowieso al op de goeie hoogte zit als ze staatquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:16 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Hoewel het personeel daar te dom is om een tosti te bakken is dit wel een uitzondering inderdaad. Zie je die kerel wel eens lopen die de asbakken enzo leegmaakt ? Die kijkt zo levensloos uit zijn ogen...
![]()
Enig idee wanneer we erin kunnen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe onze nieuwe Economie gebouw van binnen eruit ziet![]()
Hij is bijna klaar! whoehoe![]()
doe het maandag wel.. ik ben in de mooie positie dat ik alleen 's maandags college heb, en woensdags coachbijeenkomst en verder niksquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ja hey ik ben al maanden niet meer in die instelling geweest, maak dan op z'n minst vrijdag ff een fototje.
En zodra je afgestudeerd bent komen ze bij iedereen thuis even langs om te checken of hij of zij het wel verwijderd heeft zeker..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef Tali-banaan het volgende:
Nee. Je mag ze branden van het ICM netwerk. Je mag ze gratis gebruiken zolang je student bent
Hoeveel tijdzones ben jij eigenlijk verwijderd van ons Nederlanders? +9? +10?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En zodra je afgestudeerd bent komen ze bij iedereen thuis even langs om te checken of hij of zij het wel verwijderd heeft zeker..![]()
Het tijdverschil is 12 uur op het moment. Vannacht gaat de klok hier een uur achteruit en in NL binnenkort nog een uur vooruit? Erg verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hoeveel tijdzones ben jij eigenlijk verwijderd van ons Nederlanders? +9? +10?
Eind meiquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Enig idee wanneer we erin kunnen?
Ik heb opgelet, heb nog geen mooie schoonheid kunnen bewonderen.quote:
Nog steeds erg gezellig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:13 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik heb opgelet, heb nog geen mooie schoonheid kunnen bewonderen.
Hoest bij jou Jaguarized? Wat ben je zo'n beetje aan het doen?
lol... stond vandaag in de rij te wachten, zegt zo'n ander kassamokkel tegen dr "heej ik heb de jongens gezien die jou leuk vinden" oid, moest gelijk ff aan dit topic denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef Crack_david het volgende:
ooh wat is die mooi!
ik ga morgen even checkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Crack_david het volgende:
huh.. nee donker toch??
*twijfelt aan zichzelf*
Ja kloptquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef Crack_david het volgende:
het enige dat ik nog zeker weet is dat ze nooit op zo'n stoel gaat zitten omdat ze daar volgens mij gewoon niet op komt. Ze is de enige die achter de kassa staat
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Crack_david het volgende:
nou.. daar zijn we dus verliefd op
Diegene die er wel redelijk uitzag was wel klein met donker haar ja.. maar oud..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Crack_david het volgende:
huh.. nee donker toch??
*twijfelt aan zichzelf*
oke lol , dan hebben we het duidelijk over de verkeerdequote:Op donderdag 23 maart 2006 21:52 schreef Crack_david het volgende:
helemaal niet redelijk!
snapt niemand hier sarcasme
(ik kan een ondertoon heel goed typen)
Watskeburt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef Ladylicious het volgende:
Vroeg me af wat hier de ervaringen zijn met de organisatie van Hanze? Persoonlijk vind ik t ronduit kut.![]()
Ja dat vind ik over het algemeen ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef Ladylicious het volgende:
Vroeg me af wat hier de ervaringen zijn met de organisatie van Hanze? Persoonlijk vind ik t ronduit kut.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |