quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:21 schreef superhero87 het volgende:
Ik kan niet slapen, moet ff over idols praten. Iemand?![]()
Nee ik wil nog niet slapen, das wat andersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Hoi Andiyan, kun jij ook al niet slapen?![]()
Mareschaaaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef Andiyan het volgende:
Nou ja,, Raffaëla... die is alleen goed.
Marescha in je dromen is trouwens beter.
Ja, ugh die Serge. I hate himquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Zullen we dr maar omwisselen voor Serge?![]()
Idd..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ugh die Serge. I hate him
2 zelfs hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Idd..
Hij gaat een heel valse lovesong zingen zaterdag.![]()
Ja bij mij kijken helaas meer mensen mee, en mijn moeder vindt Serge wel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ohja, wat een straf.![]()
Gelukkig zit er een muteknopje op de TV![]()
Idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh ja TT klopt anders niet,
Nou ja dan gaan we maar verder kletsen over idols
Klopt, maar wat spam je in onze topic!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, er is echt snel een nieuwe TT nodig... nou ja, er gaan er op een zaterdagavond toch wel zo'n 3 of 4 vol, dus...
't is zaterdag
oh ja, en jullie spammen nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Klopt, maar wat spam je in onze topic!![]()
![]()
maar vort, doe maar gezellig mee, is het topic sneller vol!![]()
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
Één woord.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef superhero87 het volgende:
Hee Andiyan, wat vind jij van Lucie silvas![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?!!?!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Één woord.
Ge-wel-dig.![]()
Nog meer foto's?![]()
Moet je niet slapen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijk
zal wel meehelpen![]()
jij hebt haar vandaag live gezien he....ik ben jaloers... nou ja, ik moet het maar doen met vanavond, en met de dvd (heb speciaal daarvoor haar cd nog een keer gekochtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij op
ikke ook op foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |