Ok, ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die hebben toch een blauwe nickname!![]()
![]()
![]()
We vergeven je. Laat Sven maar even langskomenquote:
Wie telt hier af dan? Ik reageer op de zaterdag in de topictitel... Zaterdag komt vanzelf, daar hoef ik echt geen dagen voor af te tellen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, nog 2 dagen
hoe zielig ben je als je de dagen aftelt...
*verstopt zich voor de 2e keer vandaag*
Hij zelf misschien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie telt hier af dan? Ik reageer op de zaterdag in de topictitel... Zaterdag komt vanzelf, daar hoef ik echt geen dagen voor af te tellen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:21 schreef superhero87 het volgende:
Ik kan niet slapen, moet ff over idols praten. Iemand?![]()
Nee ik wil nog niet slapen, das wat andersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Hoi Andiyan, kun jij ook al niet slapen?![]()
Mareschaaaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef Andiyan het volgende:
Nou ja,, Raffaëla... die is alleen goed.
Marescha in je dromen is trouwens beter.
Ja, ugh die Serge. I hate himquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Zullen we dr maar omwisselen voor Serge?![]()
Idd..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ugh die Serge. I hate him
2 zelfs hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Idd..
Hij gaat een heel valse lovesong zingen zaterdag.![]()
Ja bij mij kijken helaas meer mensen mee, en mijn moeder vindt Serge wel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ohja, wat een straf.![]()
Gelukkig zit er een muteknopje op de TV![]()
Idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh ja TT klopt anders niet,
Nou ja dan gaan we maar verder kletsen over idols
Klopt, maar wat spam je in onze topic!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, er is echt snel een nieuwe TT nodig... nou ja, er gaan er op een zaterdagavond toch wel zo'n 3 of 4 vol, dus...
't is zaterdag
oh ja, en jullie spammen nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Klopt, maar wat spam je in onze topic!![]()
![]()
maar vort, doe maar gezellig mee, is het topic sneller vol!![]()
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
Één woord.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef superhero87 het volgende:
Hee Andiyan, wat vind jij van Lucie silvas![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?!!?!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Één woord.
Ge-wel-dig.![]()
Nog meer foto's?![]()
Moet je niet slapen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijk
zal wel meehelpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |