Ben het helemaal met je eens! Kale leuters.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:10 schreef Syrena het volgende:
Kennelijk ben ik de enige die geen prijs stelt op kale leuters![]()
Schrok me dood bij mijn vriendjewas meteen de weg kwijt
(ik dacht het nog knap verborgen te hebben, maar later bleek dat ie mijn shock wel gehoord had in mijn stem hehehe)
Een heel oerwoud hoeft nu ook weer niet, maar kaal? *ril*
Ontopic: als ze gaat zeuren over een paar rooie stoppels![]()
Precies!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kijk, dat je de boel een beetje bijknipt en scheert maakt het wat verzorgder, maar helemaal kaal vind ik niks mannelijks aan, een beetje haar is wel zo mannelijk.
Doe je droogscheren ook met het haar mee?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Precies!
En nog een paar tips voor 't scheren, droogscheren met talkpoeder en daarna met KOUD water afspoelen. Heb altijd last van bultjes gehad maar sinds ik 't droog scheer gaat het veel beter en wordt het nog gladder ookRode bultjes gaan vaak weg als je er babyolie, zinkzalf of talkpoeder op doet.
Ik scheer wel eigenwijs tegen de haargroei in (en diagonaal) omdat ik het anders niet glad krijg. Van tevoren zorg ik met de tondeuse ervoor dat de haartjes al zo kort mogelijk zijn. Ik heb nooit echt last van mn huid, tenzij ik te lang doorragquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doe je droogscheren ook met het haar mee?
Ik ga het nog es proberen, maar ik krijg van droogscheren altijd enorm last van mijn huid, geen bulten maar geschaafd... *auw*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |