Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen. Ik ben het spel zelf nog aan het downloaden, maar als het ook maar half zo leuk is als de vorige delen kan je je er lang mee vermaken.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook metteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Fok - TM[/b] ZigoSOS - [Fok!]DaDaan dekkered - [Fok!]kogelvoer trance_fan - [Fok!]nalyubuites -J-D- - [Fok!]-J-D- ziggyziggyziggy - [Fok!] ziggyziggyziggy freiss - freiss Miiso - [Fok!]Miiso Evil_Koekje - Evil_Koekje WasQ - freek Maisnon - OTMB:Mjack! truStie - truStie Danny - (FOK!)FOS4 FritsFluitketel - FritsFluitketel GotenSSJ - ThaD M.Ram - [FOK]Martijn Dacide - [GUNKY] Tony Kipknots - Antagon Roi - Roi[Fok!] JumperJack - [Fok]JumperJack MosPos - [FOK!] MosPos i2Them2 - [FOK!] i2Them2 Tackleberry - FOK_Tackleberry icebliss - icebliss Quarks - [Fok!] Quarks |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Fok - TM[/b] ZigoSOS - [Fok!]DaDaan dekkered - [Fok!]kogelvoer trance_fan - [Fok!]nalyubuites -J-D- - [Fok!]-J-D- ziggyziggyziggy - [Fok!] ziggyziggyziggy freiss - freiss Miiso - [Fok!]Miiso Evil_Koekje - Evil_Koekje WasQ - freek Maisnon - OTMB:Mjack! truStie - truStie Danny - (FOK!)FOS4 FritsFluitketel - FritsFluitketel GotenSSJ - ThaD M.Ram - [FOK]Martijn Dacide - [GUNKY] Tony Kipknots - Antagon Roi - Roi[Fok!] JumperJack - [Fok]JumperJack MosPos - [FOK!] MosPos i2Them2 - [FOK!] i2Them2 Tackleberry - FOK_Tackleberry icebliss - icebliss Quarks - [Fok!] Quarks intergalactrick - InterR |
heb ik al besteldquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Miiso het volgende:
[..]
dat zou echt bagger zijnik ben dan al zo verslaafd dat ik het origineel moet kopen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef truStie het volgende:
Ik ga maar eens naar de Fok! dedicated, vandaag nog helemaal niet gespeeld.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef -Raffie- het volgende:
* JumperJack gaat ook maar weer een rondje rijden
Je speelde aardig vanavond.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
-knip-
Idd, het is gewoon leuker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
'k moet zeggen dat ik rounds tigtig keer leuker vind dan time attack...
Veel spannender, want je weet hoe je staat ten opzichte van de andere deelnemers en doordat je maar één kans hebt moet je vrij voorzichtig rijden (maar niet zo voorzichtig dat men je aan alle kanten voorbij gaat)
Hehe hoi! Ik ga even wat punten verdienen op de Engelse OTMB serverquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Denise, omg, Mjack hier, maar in ieder geval, tvp dus
OMFGquote:
Ben jij nog ingame?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
OMFG
Je bent best wel een beetje goed ook enzo...
NE Way, good game everyone...
(FOK!)FOS4
quote:
Ja was wel ff leuk, alleen jammer dat ik de enige fokker nog was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Denise is idd goed, kwam d'r vanmiddag tegen op de meest vage baan die ik tot nu toe gezien heb
.En 't was gezellig M.Ram.![]()
Jawelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:45 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb ook een Fok! tag nu. Maar het is vast niet de bedoeling dat iedereen steeds dat lijstje gaat posten.
Het is een of andere bug in het spel, even het spel opnieuw starten en het moet werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
ik hoor net dat het via de internefunctie moet kunnen, maar ik zie steeds:
[afbeelding]
Al 4x gedaan, nu maar even opnieuw installeren want het bleef zo...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is een of andere bug in het spel, even het spel opnieuw starten en het moet werken.
ga vandaag maar ff een keer rounds proberen... nog nooit gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
'k moet zeggen dat ik rounds tigtig keer leuker vind dan time attack...
Veel spannender, want je weet hoe je staat ten opzichte van de andere deelnemers en doordat je maar één kans hebt moet je vrij voorzichtig rijden (maar niet zo voorzichtig dat men je aan alle kanten voorbij gaat)
starforce? ken ik niet, dit is de 1e keer dat ik dit spel installeer of soortgelijk spel...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef Maisnon het volgende:
heb je iets met starforce zitten knoeien eerder op je pc?
maak anders een server met je eigen tracksquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Maisnon het volgende:
het was weer cool, mijn banen in actie kunnen meemaken, ga er nog wel eentje serverklaar maken
Vrij weinig volgens mij.. heb je al op de website gekeken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
wat zijn de sys specs die benodigd zijn? wil het op me lappie spelen maar dan moet het wel kunnen
ja maar ik zie zo niksquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Vrij weinig volgens mij.. heb je al op de website gekeken?
Oja welke server zitten jullie nu allemaal op ?quote:# Nicknames
# Fok - TM
# ZigoSOS - [Fok!]DaDaan
# dekkered - [Fok!]kogelvoer
# trance_fan - [Fok!]nalyubuites
# -J-D- - [Fok!]-J-D-
# ziggyziggyziggy - [Fok!] ziggyziggyziggy
# freiss - freiss
# Miiso - [Fok!]Miiso
# Evil_Koekje - [FOK!]Evil_Koekje
# WasQ - freek
# Maisnon - OTMB:Mjack!
# truStie - truStie
# Danny - (FOK!)FOS4
# FritsFluitketel - FritsFluitketel
# GotenSSJ - ThaD
# M.Ram - [FOK]Martijn
# Dacide - [GUNKY] Tony
# Kipknots - Antagon
# Roi - Roi[Fok!]
# JumperJack - [Fok]JumperJack
# MosPos - [FOK!] MosPos
# i2Them2 - [FOK!] i2Them2
# Tackleberry - FOK_Tackleberry
# icebliss - icebliss
# Quarks - [Fok!] Quarks
# intergalactrick - [Fok!] InterR
# Shakermaker - Shakermaker
# _Administr8or_ - [Fok!]_Administr8or_
# hamotje - b33f
# D.A.A.F. - Daaf
# jozef444 - jozef444
De Fok server!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:48 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Oja welke server zitten jullie nu allemaal op ?
P3 zou al genoeg moeten zijn met een vrij simpele videokaart, volgens mij.quote:
Dat heb ik geregeld gedaan hoor, denk je dat ik daar niet zelf was opgekomenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
maak anders een server met je eigen tracks
Je polsen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Magneet het volgende:
helaas bewijst dit spel maar weer dat gamen op de pc funest is voor mijn polsen, er weer af dus
Je hebt maar 3 vingers nodig hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Magneet het volgende:
helaas bewijst dit spel maar weer dat gamen op de pc funest is voor mijn polsen, er weer af dus
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:09 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Je hebt maar 3 vingers nodig hoor.![]()
RSI in de gloriaquote:
lazerstraal nou 'ns op met je lijstje, man.quote:
Ja, je zei het net, erg vreemd, het is een normaal verlichte baan hoor. Wel onmogelijk, maar daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:29 schreef Danny het volgende:
vage sjit.. iedereen heeft normaal beeld en ik:
[afbeelding]
Misschien staat de gamma-instelling niet goed?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:29 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
Daar sta je dan met je killer PCquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:29 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
Had wel een keer van je gewonnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef Tackleberry het volgende:
Het ging best wel goed vanavond...
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Intergalactrick het volgende:
Had wel een keer van je gewonnen.![]()
Ben je gek in je hoofd ofzo, ik ga niet 100x die OP editten. Kan uberhaupt niet eens meer na 48 en al zou het wel kunnen, ik heb daar niet echt zin inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef Maisnon het volgende:
als we het lijstje nu gewoon in de OP telkens updaten zijn we klaar eigenlijk
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNationsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef truStie het volgende:
[..]
Ben je gek in je hoofd ofzo, ik ga niet 100x die OP editten. Kan uberhaupt niet eens meer na 48 en al zou het wel kunnen, ik heb daar niet echt zin in
spatiebalkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:27 schreef Atreidez het volgende:
Echt weer verslavend spelletjeHeb leuk geraced met wat mensen, jammer dat t alleen time trial was op de Fok! server. En ik weet nie hoe ik kan chatten ingame, dus daarom zei ik niets
Het is altijd als een map net is ingeladen. Hij verschijnt dan al helemaal donker (of, zoals later op de avond, helemaal blauw)...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Danny, gebeurde het ineens? was het alleen op die baan? Je kan er namelijk met de track editor ook voor zorgen dat dat gebeurt als je over een bepaald punt van de map heen rijd
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:51 schreef Maisnon het volgende:
was jij tommiehuisman toevallig?
Ik vertik het om op een drukke server te spelen met alleen maar Nadeo tracks. De tracks van Nadeo halen het deze keer absoluut niet bij custom tracks. Helaas hebben veel servers wel Nadeo tracks, ook de drukkequote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef Maisnon het volgende:
Zoek een drukke server om op te spelen trouwens, krijg je veel meer punten
Die zal ik zeker onthouden danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:04 schreef Maisnon het volgende:
Niet de server van mijn homeboysOTMB Dedicated, met tracks van alleen de beste trackers
Ik moet ook inloggen met die streepjes, maar bij mij komt het in de game wel gewoon goed te staanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef icebliss het volgende:
Ik heet _FOK__icebliss (ja, hij maakte van []!, streepjes) en ik rijd voor Angola
![]()
Heb hem op de server gezetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef Danny het volgende:
Hmmzz, mijn eerste poging tot het maken van een track:
http://danny.fok.nl/tmn/FOS4_ONE.Challenge.Gbx (rechtermuisknop: opslaan als)
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=29480#auto
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:47 schreef kree het volgende:
deze?
$S$000BACK$FFFin$000BLACK.Challenge.Gbx
Hey kree kan jij die lin2 challange effe online zetten zodat ik en m'n broertje (kogelvoer (dekkered)) die track via lan kunnen spelen??quote:
Idem zometeen even proberen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:10 schreef Gamer_V het volgende:
Ben het nu aan het downloaden, lijkt mij leuk!
Tijdens het spelen van de track kan je in de geavanceerde opties de optie vinden op de track op te slaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:15 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Hey kree kan jij die lin2 challange effe online zetten zodat ik en m'n broertje (kogelvoer (dekkered)) die track via lan kunnen spelen??
hey dat wist ik nog niet bedanktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Tijdens het spelen van de track kan je in de geavanceerde opties de optie vinden op de track op te slaan.
(maak ik gretig gebruik van bij de lastige tracks...)
Grafische gegevens over auto's worden niet uitgewisseld., alleen de posities van de auto's. Omdat er vanuit gegaan wordt dat bij iedereen de graphics gelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
http://www.badongo.net/pic.php?file=TMn__2006-02-11_neon.JPG&s=
Ik heb een andere wagen ingame gedaan een honda maar ik ben de enige die hem kan zien.
nog wel hoop dat ik er achter kom hoe iedereen hem kan zien.
Verander de txt vervolgens in loc, en je locator bestand is klaar. Op deze fiets zal iedereen automatische via die link je skin ophalen, zodat ze het veel eerder/wel zienquote:http://www.stervendehoeren.nl/vervelendeterminaleziekte/Kachelbak.zip
Iedereen op de server vond het een baggertrack.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef Danny het volgende:
Hmmzz, mijn eerste poging tot het maken van een track:
http://danny.fok.nl/tmn/FOS4_ONE.Challenge.Gbx (rechtermuisknop: opslaan als)
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=29480#auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |