Ik heb ooit uren naar zo'n viskanaal zitten kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Isabeau het volgende:
SciFi was ook heel erg leuk om te zien, SCHMaar ja, als je niet van SF houdt is het ook geen moer aan.
Was het niet stiekem een aquarium?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ooit uren naar zo'n viskanaal zitten kijken![]()
![]()
Werd vast ook niet in gevloektquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb ooit uren naar zo'n viskanaal zitten kijken![]()
![]()
't Is maar waar je van houdt natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Is er wel zoveel goede dan? Alleen HBO toch?
Ik ken een Dick en een Cock die samen een weekendje veel lol hebben beleefd in Londen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal maar Dick de Cock (met ceeooceekaa) heten
Hi, I am **** de ****
Sommige staten 18, anderen 21. De meeste staten hebben tegenwoordig strikte vergunningswetgevingen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Sommige staten moet je 15 zijn voor je in een auto mag rijden
Ik vraag me ook af hoe oud je moet zijn voor een wapen! Vast geen 21.
Command & Conquer Generals: een pc spel dat online kan worden gespeeld. Zelfs daar wordt wanneer je gebruikt maakt v/d chat functie een woord als shit vervangen door ****quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En iedereen weet dat je of FUCK of SHIT zegt.
Op een Amerikaans gameforum wilde ik een keer een vraag stellen en ik was er wel aan gewend dat woorden zoals bovenstaand in **** verschijnen, maar toen ik wilde typen "what the hell am I doing wrong" kwam er ook te staan "what the **** am I doing wrong"Hell, echt een vreselijk woord.
Je snapt ook niet dat dat niet allang verboden is zegquote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
En plassen is natuurlijk een verdomd smerige bezigheid, foei!!
Het kan ook anders.....quote:Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer iets nieuws gevonden
Rontgenfoto van een kind van 12 op een medische site:
[afbeelding]
Dat witte blokje zit over een plek waar je eventueel de vage omtrekken van een penis zou kunnen zien![]()
Misschien wel een berg kopkaas, we zullen het nooit weten.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar zo krijg je toch het idee dat er iets 'smerigs/verbodens' te verhullen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |