quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef PsyCha het volgende:
Ze vindt je leuk.
nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is erg irritant inderdaad.
jij misschien niet maar ik welquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef S1nn3rz het volgende:
Als je dronken bent krijg je em niet omhoog hoor biermans
Oh ja, bij jou is het verschil tussen slap en stijf niet zo groot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij misschien niet maar ik wel![]()
Heeftie een vleeslulquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Oh ja, bij jou is het verschil tussen slap en stijf niet zo groot.![]()
Of niet! Die mensen zijn helemaal smerig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En die mensen die hem één keer over laten gaan hebben geen beltegoed meer.
Die bel ik helemáál niet terug!![]()
Ook weer overdreven, toen vroeger iedereen via de landlijn belde zag je ook nooit wie er belde en nam je maar wat graag op. De romantiek is er wel een beetje af tegenwoordigquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:32 schreef chiren het volgende:
Eens, onzin als bekenden van je geheim moeten gaan bellen. Onbekenden ken ik niet en hoef ik dus ook niet te spreken
3000 bij 7000 pixels zal voor veel users problemen opleveren jahquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, op foto's plaatsen staat nog steeds een ban geloof ik.![]()
Die neem ik principieel niet op. Iedereen die te schijterig is om onder nummerherkenning te bellen verdient niet beter.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
nummeronderdrukking
Op die resolutie zie je de wratten op je lul zitten ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
3000 bij 7000 pixels zal voor veel users problemen opleveren jah![]()
De politiequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die neem ik principieel niet op. Iedereen die te schijterig is om onder nummerherkenning te bellen verdient niet beter.
Gewoon ja zeggen en vragen om een donatie op rekeningnummer <insert rekeningnummer>quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het helemaal erg.. Mijn naam begint met een A, dus veel broekzakbellers.. en tot overmaat van ramp ook nog eens een oud telefoonnummer van de gemeente
Nee, ik ben NIET afdleing monumentenzorg van gemeente Leeuwarderadeel!
Ik heb een oud nummer van een voetbalvereniging voor een fusie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ook nog eens een oud telefoonnummer van de gemeente
Buiten dat ik niet kan bedenken waar de politie mij voor zou willen spreken, hebben ze in dat geval gewoon pech gehad.quote:
Ik heb 1 keer opgenomen met "Goedmiddag, afdeling monumentenzorg, gemeente leeuwarderadeel, wat kan ik voor u doen?"quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:43 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik heb een oud nummer van een voetbalvereniging voor een fusie.
Word ik op zondagochtend om een uur of 9 gebeld: 'Gaat het voetballen door!?'
Dan kijk ik naar buiten en als het zeikt van de regen gaat het voetballen door.
'Ja hoor het gaat gewoon door.'
Als het lekker weer is gaat het natuurlijk niet door.
'Ik weet niet wat die scheids bezielt maar hij heeft het afgekeurd.'![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die neem ik principieel niet op. Iedereen die te schijterig is om onder nummerherkenning te bellen verdient niet beter.
In een hufterige bui neem ik nog weleens op met 'Bureau Lijnbaansgracht..?'quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb 1 keer opgenomen met "Goedmiddag, afdeling monumentenzorg, gemeente leeuwarderadeel, wat kan ik voor u doen?"
Waarom schakelen mensen dat uit? Dat snap ik nooit.quote:
kan je zo iemand die herhaaldelijk dat zou doen ook laten blokkeren via je operator?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
Godsamme, iemand laat m'n gsm steeds 3x overgaan en hangt daarna meteen op. Ik ben steeds te laat om hem op te nemen. Geen probleem zul je zeggen; ff terug bellen.
Die lamlul belt met nummer onderdrukking((
AaargH!
het was elisaB die je voor een modfunctie zocht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben 3 minuten weg. beltie weer!
die mag mailenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het was elisaB die je voor een modfunctie zocht.
Je hebt een stille aanbidderquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben 3 minuten weg. beltie weer!
Vaak wel ja, en ik kots ook daarop.. Bel met je ID, dan weet ik wie wie isquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Geheime nummers beantwoord ik niet.![]()
Het is altijd mijn werk!![]()
Waarom bel jij geheim dan? Je bent zo'n fantastisch persoon dat iedereen na jouw telefoontje je meteen gaat stalken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar als ik ter plekke anoniem gebeld word neem ik 9 van de tien keer niet op.
Zelf bel ik ook geheim.![]()
Misschien was ik het wel. Ik doe dat regelmatig. Heb je zin in pik?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
Godsamme, iemand laat m'n gsm steeds 3x overgaan en hangt daarna meteen op. Ik ben steeds te laat om hem op te nemen. Geen probleem zul je zeggen; ff terug bellen.
AaargH!
Irritant hequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
AaargH!
Werk je bij een callcenter?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waarom schakelen mensen dat uit? Dat snap ik nooit.
Weten die mensen van zichzelf al dat geen hond op hun telefoontje zit te wachten en bedienen ze zich uit arren moede van anonimiteit? Je weet het niet..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Of niet! Die mensen zijn helemaal smerig.
KOOP GVD BELTEGOED, DAN!
Dit soort momenten zijn dus ook de enige dat ik wel eens gebruik maak van #31#quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:46 schreef nlboy het volgende:
Alleen handig als je een 06-nummer belt die dat op Markplaats staat.
Wat zal je baas blij met jou zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dan zeg ik:" Pech, had dan voor beltegoed gezorgt!"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zeg je dit ook als je later te horen krijgt dat het een noodgeval was?
tering zeg, heb je de laatste dagen last van penopauze ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:22 schreef The_Terminator het volgende:
Opgeschoond.
Graag ook stoppen met die smilieposts.
Nee, ik meestal ook niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:34 schreef weathergirl het volgende:
nummeronderdrukking zuigt. ik neem de telefoon niet op als er geen nummer verschijnt.
of op nemen en dan gewoon je smoel houdenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |