Niet dat je slim bent?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Skazminko het volgende:
Je ziet er leuk uit.
Ja dat, maar niet als in de zin van 'knap/mooi'.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Skazminko het volgende:
Je ziet er leuk uit.
zijn dat soort mensen niet uitgestorven tijdens de cuba-crisisquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
Wat bedoelen mensen over het algemeen wanneer ze tegen je zeggen:
"Je hebt een goeie kop."
?
Ja precies, het is meer dat je het juiste hoofd hebt voor de juiste situatie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat, maar niet als in de zin van 'knap/mooi'.
Leuk om naar te kijken. Sommige presentators/presentatrices zijn leuker om te zien dan de andere en dat heeft niets met schoonheid te maken.
Was dat ook met "Dat is de liefste baby die ik ooit heb gezien"?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef Luukzor het volgende:
Doet me denken aan finkers over die baby.
Er is een verschil tussen een mooie baby en een lieve baby![]()
ik denk het welquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:
je hebt een karakteristiek hoofd.
of je daar blij mee moet zijn moet je zelf weten
En als het wordt gezegd in een context over commercie en representativiteit?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:
je hebt een karakteristiek hoofd.
of je daar blij mee moet zijn moet je zelf weten
Ja juistquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef veldmuis het volgende:
Was dat ook met "Dat is de liefste baby die ik ooit heb gezien"?
Een manquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef amornl87 het volgende:
vraagje was het een man of een vrouw die het zei
dan zie je eruit als een gladde verkoperquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als het wordt gezegd in een context over commercie en representativiteit?
Ja, het werd ook in een zeer positieve context gezegd, maar mijn vraag stel ik vooral met betrekking tot of er je uiterlijk mee wordt bedoeld (over het algemeen) of meer je intelligentie. Een goede kop hebben kan namelijk in feite ook slaan op het feit dat je een goed stel hersens hebt of zoiets.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef amornl87 het volgende:
ik zou het wel positief opvatten je hebt in ieder geval geen irritante kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |