Niet dat je slim bent?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Skazminko het volgende:
Je ziet er leuk uit.
Ja dat, maar niet als in de zin van 'knap/mooi'.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Skazminko het volgende:
Je ziet er leuk uit.
zijn dat soort mensen niet uitgestorven tijdens de cuba-crisisquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
Wat bedoelen mensen over het algemeen wanneer ze tegen je zeggen:
"Je hebt een goeie kop."
?
Ja precies, het is meer dat je het juiste hoofd hebt voor de juiste situatie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat, maar niet als in de zin van 'knap/mooi'.
Leuk om naar te kijken. Sommige presentators/presentatrices zijn leuker om te zien dan de andere en dat heeft niets met schoonheid te maken.
Was dat ook met "Dat is de liefste baby die ik ooit heb gezien"?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef Luukzor het volgende:
Doet me denken aan finkers over die baby.
Er is een verschil tussen een mooie baby en een lieve baby![]()
ik denk het welquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:
je hebt een karakteristiek hoofd.
of je daar blij mee moet zijn moet je zelf weten
En als het wordt gezegd in een context over commercie en representativiteit?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:
je hebt een karakteristiek hoofd.
of je daar blij mee moet zijn moet je zelf weten
Ja juistquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef veldmuis het volgende:
Was dat ook met "Dat is de liefste baby die ik ooit heb gezien"?
Een manquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef amornl87 het volgende:
vraagje was het een man of een vrouw die het zei
dan zie je eruit als een gladde verkoperquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als het wordt gezegd in een context over commercie en representativiteit?
Ja, het werd ook in een zeer positieve context gezegd, maar mijn vraag stel ik vooral met betrekking tot of er je uiterlijk mee wordt bedoeld (over het algemeen) of meer je intelligentie. Een goede kop hebben kan namelijk in feite ook slaan op het feit dat je een goed stel hersens hebt of zoiets.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef amornl87 het volgende:
ik zou het wel positief opvatten je hebt in ieder geval geen irritante kop
Sympathiek...da's "Geproduceerd met toestemming van The Coca Cola Company!"quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef Luukzor het volgende:
Ik denk dat hij sympathiek bedoelt
Doet me weer denken aan Henk van den Tilaard![]()
Waaromquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef Verlosser het volgende:
Je bent echt een Autist he
jij bent een jesussletjequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef Verlosser het volgende:
Je bent echt een Autist he
Geef eens gewoon antwoord in plaats van een wedervraag te stellen.quote:
Nou, jij doet vanuit het niets een bewering die in mijn ogen werkelijk nergens op slaat. Ik zou graag een onderbouwing willen zien voor zo'n bewering.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord in plaats van een wedervraag te stellen.
Je stelde geen vraag want er stond geen vraagteken bij whihihihi pwnd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord in plaats van een wedervraag te stellen.
Waarom zou je iets willen zien wat je zelf al weetquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, jij doet vanuit het niets een bewering die in mijn ogen werkelijk nergens op slaat. Ik zou graag een onderbouwing willen zien voor zo'n bewering.
kerelquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen zien wat je zelf al weet
Jij hebt zeker gewoon een rotkop ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen zien wat je zelf al weet
Lang haar en een baardquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker gewoon een rotkop ofzo?
Herman Finkers zegt altijd "Dat is een lief kind"quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
"Je hebt een goeie kop."
je wil gewoon horen dat je intelligent benquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:36 schreef FuifDuif het volgende:
Maar nogmaals:
Kan het ook betrekking hebben op de inhoud van de hersenpan? Net zoals je kunt zeggen "je bent knap" of "je hebt een knappe kop" in de zin van dat die persoon intelligent is?
Het kan iig niet op je hersenen slaan, want jij dacht dat de drang tot voortplanten stopt zo snel als je kinderen hebt. (Dat was jij toch, in dat verkrachtingstopic?)quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, het werd ook in een zeer positieve context gezegd, maar mijn vraag stel ik vooral met betrekking tot of er je uiterlijk mee wordt bedoeld (over het algemeen) of meer je intelligentie. Een goede kop hebben kan namelijk in feite ook slaan op het feit dat je een goed stel hersens hebt of zoiets.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef Het_Biertje het volgende:
dat je bij jou niet makkelijk mis slaat
Nou nee, liever wil ik dat juist uitsluiten omdat ik liever zou hebben dat het mijn uiterlijk is die positief overkomtquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef amornl87 het volgende:
[..]
je wil gewoon horen dat je intelligent ben![]()
Ja, dat was ik, maar hieruit blijkt dat je niet hebt begrepen wat ik nu precies bedoelde daarmeequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het kan iig niet op je hersenen slaan, want jij dacht dat de drang tot voortplanten stopt zo snel als je kinderen hebt. (Dat was jij toch, in dat verkrachtingstopic?)
Hangt er van af in welke context het wordt gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
"Je hebt een goeie kop."
?
leuke complimentenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hangt er van af in welke context het wordt gezegd.
Het kan betekenen dat je er mooi uitziet, dat je charisma hebt, dat je kop er mooier uit ziet dan verwacht, dat je voor een bepaald klusje goed er uit ziet etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |