Hoi, ik ben Elzelien en ik heb een miltcyste! jeee..... Ik denk dat we niet echt vergelijkingen kunnen trekken, in ieder mens werken cystes blijkbaar verschillend. Ik had altijd een beetje een bolle buik, ik bleek een cyste te hebben ter grootte van een rugbybal. deze werd succesvol verwijderd, toen was er weer een, die snel groeide, nu, ongeveer een halfjaar na mijn laatste operatie zit er weer 1 van 10 cm. Ik gan nu voor een second opinion naar een ander ziekenhuis. De laatste keer en deze keer willen ze een stukje van mijn milt verwijderen, maar blijkbaar werkte dat niet. Het is erg frusterend kan ik je vertellen, steeds word mn studie onderbroken, als dat ding hard groeit en zo groot wordt als 20 cm doet het pijn in je bewegingen. Ik wil je niet verontrusten, dit is mijn lichaam dat raar werkt, ieder lichaam werkt anders. Mijn schoonvader heeft een cyste op zijn nier ter grootte van een ei, maar die groeit niet. dus tja. Heel veel succes en ik hoop voor je dat het succesvol verloopt!