Minderende Schrijfrechten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:14 schreef WebForce het volgende:
Langzaam alle rechten wegnemen!
En dan tot in lengte van dagen tegen jouw belegen hoofd aankijkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef patty het volgende:
Kunnen we ze echt niet gewoon dood maken?
maar als we ze dood maken dan worden de slechtste pro's weer voor noobs uitgemaakt die we dan weer moeten vermoorden..dit betekent dus dat er maar 1 iemand kan overleven die een pro is , maar dat is weer irrelevant omdat het dan niet meer uitmaakt of je pro bent of niet , omdat er namelijk geen onderscheiding bestaat vanwege het feit dat er maar 1 persoon is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef patty het volgende:
Kunnen we ze echt niet gewoon dood maken?
Nee ik snap het nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:16 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar als we ze dood maken dan worden de slechtste pro's weer voor noobs uitgemaakt die we dan weer moeten vermoorden..dit betekent dus dat er maar 1 iemand kan overleven die een pro is , maar dat is weer irrelevant omdat het dan niet meer uitmaakt of je pro bent of niet , omdat er namelijk geen onderscheiding bestaat vanwege het feit dat er maar 1 persoon is.
schnap je nu waarom het dus geen zin heeft?![]()
Ik ook, gewoon ad random trouwens. Laat de vogelgriep maar overslaan op mensen en verbrand de vaccins.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:17 schreef Stofje het volgende:
Ik vind sowieso dat er meer mensen moeten sterven.
Nee, er moet wel op uiterlijk afgegaan worden. In de vogelgriep kan ik me wel vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon ad random trouwens. Laat de vogelgriep maar overslaan op mensen en verbrand de vaccins.
Eens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, er moet wel op uiterlijk afgegaan worden. In de vogelgriep kan ik me wel vinden.
Ben je suicidaal ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, er moet wel op uiterlijk afgegaan worden. In de vogelgriep kan ik me wel vinden.
En intelligentie!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
heel slim!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En intelligentie!we gaan gewoon weer naar de übermensch!
Om te beginnen met jou.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:17 schreef Stofje het volgende:
Ik vind sowieso dat er meer mensen moeten sterven.
quote:
Ik heb 'uiterlijk' nog niet gespecificeerd. Het ging dus om mensen wier uiterlijk mij niet aanstonden. Die moeten sterven.quote:
Ok, dus als ik mijn hoofd in de frituur stop mag ik blijven?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb 'uiterlijk' nog niet gespecificeerd. Het ging dus om mensen wier uiterlijk mij niet aanstonden. Die moeten sterven.
Ik neem het in beraad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, dus als ik mijn hoofd in de frituur stop mag ik blijven?
*stil*quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik neem het in beraad.
(En nu even een ongelofelijk goede grap. Beraad. Braad. Frituur. Ik neem het in frituur.
Dat was het beraad. Poëzie in z'n zuiverste vorm.)
.
Ja, sterf.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:30 schreef Xebber het volgende:
Ik heb maar 449 posts... Ben ik nu n00b?
Nope, post gewoon weinig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
geen noob, maar een kloon aan het profiel te zien![]()
Je had nooit mogen levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef G-string het volgende:
Heeeeej, ik ben hier net kraakvers binnen en moet nu al weer dood?!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |