Bek volschijtenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Wat vinden jullie de ergste manier van dumpen?
snap dat nou....dat is geen ongeluk!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Puttenoar het volgende:
dat ze per ongeluk een smsje naar je stuurd.. waar staat "ik ga het uitmaken met m.. tis nix meer an" terwijl ie voor der beste vriendin was bedoeld :s
zou je denken?maat van me heeft het ook x meegemaakt.. alleen toen was hij de "uitmakende" partij oO< maargoed..toen ging t ook per ongelukquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
snap dat nou....dat is geen ongeluk!!![]()
![]()
maar je was zo geilquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef Ultralaser het volgende:
Geloof me dat een boner dan snel weg is
Ja maar ik denk dat alle geilheid dan heel snel verdwenen is. Heb wel eens ruzie gehad voor de seks en dan echtvlak voor nou de zin is dan ver te zoeken.quote:
Ik heb exact hetzelfde meegemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Puttenoar het volgende:
dat ze per ongeluk een smsje naar je stuurd.. waar staat "ik ga het uitmaken met m.. tis nix meer an" terwijl ie voor der beste vriendin was bedoeld :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |