ik woon in Delft, en die lens hoord bij de camera :-)quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef rishi120 het volgende:
waar woon je en wat wil je voor die 70-210 lens?
alexander(at)alexmeijer(dot)comquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef Blommie-Junior het volgende:
Ik ben zaterdag in Delft, heb wel intresse maar wil het apparaat wel eerst even zien. Heb je een e-mail adres kunnen we eventuele details doornemen.
groeten, ik hoor het
weet ik, zit hier in Delft ook..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef Oosthoek het volgende:
Er moet wel een tent zijn waar je dat kan laten repareren hoor.
zaterdag komt de eerste "bekijken".quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik ook wel iemand ken die interesse heeft... even een tvp'tje dus
Ik las het, ben nu interesse bij diegene aan het peilenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zaterdag komt de eerste "bekijken".
omdat ik hem dr zelf ook al een keer heb ingekregen.. alleen ik had geen zin om verder te klooie... dus heb hem zo gelaten.. gebruikte autofocus toch nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef Duvel het volgende:
Hoe weet je zeker dat het door iemand zelf makkelijk duurzaam op te lossen is trouwens?
Maar toen ging ie weer los...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef Asmooh het volgende:
[..]
omdat ik hem dr zelf ook al een keer heb ingekregen.. alleen ik had geen zin om verder te klooie... dus heb hem zo gelaten.. gebruikte autofocus toch niet
nou, ik heb de camera gister mee gehad naar evenement.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar toen ging ie weer los...
Ik heb dus op zich wel interesse, maar je zult begrijpen dat ik ook geen zin heb om iedere week mijn camera te gaan repareren.
eh bron ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:05 schreef Stinger666 het volgende:
Even reageren voor toekomstige kopers:
Een reparatie aan de spiegel wat betreft een veertje kost echt geen 25 eurocent, maar de camera zal dan naar ETTBAS is Roosendaal gaan waar je gewoon reparatiekosten etc betaald en dit grapje kan zo ¤100,- gaan kosten. Een DSLR is geen kattepis camera. Als dit veertje ook nog invloed heeft op het focussysteem is er iets goed mis en kan zo'n reparatie flink duurder worden! Zelf kloten aan zo'n spiegel dicht bij de sensor is niet voor handige jongens met worstenvingers bedoeld. Laat een pro dit doen want dan zit het gelijk goed!
En sorry maar een digitale SLR zonder autofocus kan gewoon echt niet!
Sorry Asmooh maar zo is het gewoon! Dus niet klagen dat ik je topic in een negatief daglicht stel. Als je 300 incl. lenzen krijgt mag je blij zijn.
volgens mij zei ik al dat ik niks los verkoop?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:45 schreef De_Hertog het volgende:
Mocht je alsnog overgaan tot los verkopen heb ik ook wel interesse in die lens
als je niks nuttigs kan posten, hou dan gewoon je bek?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:05 schreef mrPanerai het volgende:
fotootje zit er niet in zeker LOL
Vandaar 'alsnog'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:02 schreef Asmooh het volgende:
[..]
volgens mij zei ik al dat ik niks los verkoop?!
90% van de reparaties aan Canon DSLR's wordt door Ettbass uitgevoerd. En voor Nikon is dat Inca. Misschien dat er nog 2 of 3 bedrijven zijn in NL maar de certificering is erg streng!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eh bron ?
Waarom in roosendaal terwijl dr in nederland meerdere zitten ?
waarom is een digitale camera zonder AF niks, omdat je niet goed zelf kan schep stellen?
daarbij, zal wel aan mij liggen dan dat ik nog nooit de AF functie heb gebruikt.
anyway.. we will see
ten 2e.. voor 300 verkoop ik hem misschien net zonder grip, 1 accu, zonder extra lens enz
dus dan kan topic inpreciepe gewoon dicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |