abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34899633
Gister reed ik op de brommer naar school. Op een gegeven moment reed ik door een dorpje (Bant) en daar kwam een auto uit de bebouwde kom van links. Verder stonden er borden en haaientanden dus het was wel duidelijk dat ik voorrang had. Maargoed die jongen ziet mij dus niet en rijdt zo het fietspad op. Ik denk van wtf dus ik rem af zodat ik er achter lans kan... maar nee hoor die auto stopt midden op het fietspad dus ik rijd er met 50km/h tegen aan. Gelukkig heb ik niet zo heel veel. Ik ben wel met ambulance naar ziekenhuis geweest en daar wat hechtingen in mijn lip en m'n enkel is zwaar keksneusd.

Vandaag doet alles zeer en kan ik vrijwel niet lopen want m'n knieën verzetten zich ook nogal.

Al met al ben ik blij dat ik niet dood ben of verlamd ofzo want dat had natuurlijk net zo goed kunnen gebeuren maar het is wel balen!
pi_34899704
jah balen man (je mag ook maar 30 in bebouwde kom ) nee deed ik zelf ook nooit hoor.

Kut auto's die zien je nooit
pi_34899727
beterschap en veel schade aan de brommer?
pi_34899738
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef Tube het volgende:
jah balen man (je mag ook maar 30 in bebouwde kom ) nee deed ik zelf ook nooit hoor.

Kut auto's die zien je nooit
Dat klopt maar ík reed niet in de bebouwde kom. De auto van links kwam uit de bebouwde kom en op de weg waar ik reed zat je net 5meter buiten de bebouwde kom.
pi_34899755
Kut auto's zien je best en kzal niet zeggen eigen schuld het is kut maar al die opgevoerde klote dingen zijn ook geen pretje op de weg, zonder helm, zonder zich aan de regels te houden

- edit -
Verrek mn avatar doet het weer m'n domein is weer online
pi_34899768
wist jij dat je maar 30km/u mag op een fietspad binnen de bebouwde kom? Had je een hoop pijn gescheeld lijkt mij...
pi_34899782
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:18 schreef pro2call het volgende:
beterschap en veel schade aan de brommer?
Ehm... ja kilometer teller enzo is stuk, en lampkap+kap is stuk en voorvork is krom. Verder nog niet echt goed naar gekeken. Het ging om een mooie Honda MTX-SH die ik net 2 maanden heb!
pi_34899815
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef Herr_Munk het volgende:
wist jij dat je maar 30km/u mag op een fietspad binnen de bebouwde kom? Had je een hoop pijn gescheeld lijkt mij...
Ik reed NIET binnen de bebouwde kom!
pi_34899824
Je hebt toch wel flink wat schade aan zijn auto gedaan he!
Onoplettende autorijders.
pi_34899827
Mag je überhaupt wel met je brommer op het fietspad? Op een fietspad verwacht je niet echt een voertuig dat 50 km/u rijdt.....

Neemt niet weg dat ie beter uit z'n doppen had moeten kijken, natuurlijk.
pi_34899836
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef c0nd0r het volgende:
Kut auto's zien je best en kzal niet zeggen eigen schuld het is kut maar al die opgevoerde klote dingen zijn ook geen pretje op de weg, zonder helm, zonder zich aan de regels te houden

- edit -
Verrek mn avatar doet het weer m'n domein is weer online
Die van mij rijdt ongeveer 60 en ik rijdt altijd met helm. Ik vindt 60km/h een vrij christelijke snelheid.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:21:57 #12
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34899850
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef Valid het volgende:

[..]

Ehm... ja kilometer teller enzo is stuk, en lampkap+kap is stuk en voorvork is krom. Verder nog niet echt goed naar gekeken. Het ging om een mooie Honda MTX-SH die ik net 2 maanden heb!
schade verhalen op de automobilist neem ik aan?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34899854
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Wriker het volgende:
Mag je überhaupt wel met je brommer op het fietspad?
Als het buiten de bebouwde kom is moet dat.
pi_34899859
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Wriker het volgende:
Mag je überhaupt wel met je brommer op het fietspad? Op een fietspad verwacht je niet echt een voertuig dat 50 km/u rijdt.....
Buiten de bebouwde kom wel ja.
pi_34899882
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Againzender het volgende:

[..]

Terwijl die brommer zelf te hard reed .
pi_34899887
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Valid het volgende:

[..]

Die van mij rijdt ongeveer 60 en ik rijdt altijd met helm. Ik vindt 60km/h een vrij christelijke snelheid.
Is ook niet op jou persoonlijk weet natuurlijk niet hoe jij rijd, maar meeste van die gasten
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:23:16 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34899892
quote:

[..]

christelijke snelheid
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_34899936
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ja uiteraard de verzekering en alle romslomp zijn m'n ouders aan het regelen. Als je de verzekering in schakelt moet je je brommer dan laten maken bij een erkende brommerboer/fietsenmaker? Ik doe het namelijk liever zelf en als ik het bij een fietsenmaker laat reparen (nieuwe cockpit+kappen+voorvork+nog wat dingen) dan kom ik echt ver boven het aankopbedrag uit. Wordt hij dan financieel total los verklaard zodat ik alle kosten die ik er in heb zitten terug krijg of hoe werkt het precies?

(heb in de afgelopen weken ongeveer 150 tot 200 euro in dat ding gestopt + aankoopbedrag van 450euro)
pi_34899961
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:23 schreef Pumatje het volgende:

[..]

christelijke snelheid
whehe ik denk van ik houd het netjes...
pi_34900030
owwwwhhh zonde man, heb zelf ook nog eeen mtx-sh ergens staan in de schuur, niet dat ik er nog veel op rijd, maar tis wel een mooie machine, ik zal lekker bij je lokale brommerboer een dealtje sluiten dat je voor 500 euro schade hebt ofzo
namaste
pi_34900043
Ik heb sindskort mijn rijbewijs en ik heb ook brommer gereden. Jij mag ook buiten de bebouwde kom niet 50 km/uur rijden dus ik ben van mening dat het deels je eigen schuld is. Als jij besluit je niet aan de verkeersregels te houden dan moet je ook weten dat je zelf extra op moet letten, want je doet nu eenmaal iets verkeerd. Een automobilist verwacht vaak ook niet dat een 'klein object' als een brommer met zo'n snelheid komt aangereden (dit verwacht men wel bij auto's = groter) dus word je als bromfietser makkelijker over het hoofd gezien.

Feit blijft natuurlijk, te lezen aan je verhaal, dat de automobilist fout zat, maar misschien is het een idee om in het vervolg zelf beter op te letten als je een verkeersovertreding begaat; je maakt de situatie zelf gevaarlijker namelijk.
pi_34900057
quote:

[..]

Het gaat er helemaal niet om wat JIJ vindt. Als jij je gewoon aan de regels houdt had je netjes 45 max. gereden en bestond er nog een grote kans dat je op tidj geremd had. Waardoor je dus zelf ook medeschuldig bent.

Niet dat het verder boeit, want volgens de wet is die auto sowieso aansprakelijk
pi_34900072
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef Dulk het volgende:
owwwwhhh zonde man, heb zelf ook nog eeen mtx-sh ergens staan in de schuur, niet dat ik er nog veel op rijd, maar tis wel een mooie machine, ik zal lekker bij je lokale brommerboer een dealtje sluiten dat je voor 500 euro schade hebt ofzo
Ik denk wel meer. Als ik hem daar laat repareren zullen ze er vast geen 2ehands onderdelen opzetten en orgineel honda is echt onbetaalbaar. Een nieuwe cockpit (kilometerteller+toerenteller) bijvoorbeeld kost al 180 euro.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:28:35 #24
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34900079
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:23 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Terwijl die brommer zelf te hard reed .
maakt niet uit, die auto moet hem voor laten.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34900101
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om wat JIJ vindt. Als jij je gewoon aan de regels houdt had je netjes 45 max. gereden en bestond er nog een grote kans dat je op tidj geremd had. Waardoor je dus zelf ook medeschuldig bent.

Niet dat het verder boeit, want volgens de wet is die auto sowieso aansprakelijk
Jammer genoeg, en mee eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')