quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:43 schreef Ou-Tannu het volgende:[..]
Tja, en strax ga je nog weer zien dat 1 of andere kanarie in de gemeente toch maar weer vind dat het moet,
nou heb je het mooi weg kunnen werken / integreren, had dan waarsch lang niet zo netjes gekunt
Ach, de gemeente gaat wel weer iets nieuws bedenken binnenkort hoor....ik ben dr niet echt meer bang voor.
Gisteravond wel weer wat projectjes van de lijst af kunnen strepen
- Plafond boven het podium is dicht gemaakt
- Koof op het podium is dicht gemaakt
- Plafond in de wc's is dicht gemaakt (aannemer)
- Plafond in de gang is dicht gemaakt (aannemer)
Het gips-plafond in de gang en in de wc's hebben we laten doen, juist omdat wij zelf niet de spullen, de snelheid en de kunde genoeg in huis hebben om dat zelf te doen....dachten we. Nu heeft die mafklapper van een aannemer het of niet goed begrepen, of het niet willen begrijpen....
Wij hebben een aantal inbouw-spots waarbij we hem van tevoren hadden verteld dat die erin moesten worden gezet. Nu heeft ie braaf met een dozen-boortje wel gaten gemaakt, maar die gaten zijn veel te klein. Terwijl de lampen die erin moeten er nog bij lagen!! Verder heeft ie 1 van de stopcontacten waar een lamp in moet komen voor het gemak maar helemaal dicht gegipst terwijl ik em de dag ervoor nog verteld heb daar ook een gat te maken. Nu mag ik dus alsnog zelf die gaten erin gaan maken, maar dan met als extra handycap dat het plafond er dus al in zit
![]()
Het programma voor vanavond dan maar even:
- gaten maken voor de lampen (met dank aan die mafklapper)
- koof boven het raam dicht maken
- Plafond boven het trapgat dicht maken
- Balken plaatsen om plafond boven de bar te verlagen
- Speaker-kabels in plafond boven de bar wegwerken
- Speaker boven trapgat ophangen
- Plafond aan podium/trapgat-kant afwerken en "schilderklaar" maken
Voor komend weekend:
- schildermiepen erin schoppen en het plafond schilderen
- afmonteren wcd's op plafond
- aftimmeren gang